A break from everything

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint?♥ Jeg har det helt greit, men irriterer meg over hvor lite energi jeg har om dagene. Jeg føler meg skikkelig slapp og demotivert, noen andre enn meg som også har det sånn? Jeg maste så masse på F i stad om at vi må dra på treningssenteret sammen, og han lovet å bli med meg i morgen. Dersom han ikke holder det løftet, så drar jeg seriøst alene. Jeg begynner å bli gal over at jeg ikke har noe å bruke dagene mine på. Bare tenk om jeg finner en kjærlighet for trening igjen liksom, da hadde ting vært bedre tror jeg. Nå føler jeg meg bare slapp, sliten og fæl. Men jeg skal prøve å ikke la så mye negativitet komme her på bloggen. Selvom det liksom er hit jeg går når jeg føler ting er litt kjipt. Det å ha en jobb hvor man har så mye fri er så klart utrolig deilig, men jeg trenger noe på siden. Eller noe å holde på med, noen som har noen forslag? Jeg har planer om å gå til innkjøp av noen bøker slik at jeg kan lese litt, kanskje lære meg å strikke og prøve å finne ut mer om mine fremtidsplaner. 

(Denne ansiktsmasken fra Orgins er sååå bra! Det er seriøst min favoritt når det kommer til å fikse urenheter osv)

Dagen i dag startet med å stå opp rundt 09:00. Det er egentlig litt sent, men jeg har faktisk ikke enda kommet meg over på riktig døgnrytme etter at jeg jobbet på natten. Jeg må prøve å legge meg tidligere i dag, slik at jeg kan komme meg opp rundt 08:00. Så spiste jeg en rask frokost før jeg begynte å ordne meg. F og jeg dro en tur ut for å gjøre noen ærender, også hadde vi en is i sola – date sammen. Det var hyggelig!

Så tok jeg et deilig bad for å bare slappe av og samle krefter. Badekar er seriøst det beste jeg vet om! Før jeg flyttet inn her hadde det sikkert vært i bruk en gang, mens nå blir det veeeeldig ofte brukt. Jeg elsker når jeg tar meg tid til ansiktsmaske, bad, hårkur og skikkelig selvpleie.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en solariumstime, så skal jeg faktisk gjøre noen rumpe øvelser før jeg skal lage kveldsmat og slappe av. Jeg fikk ikke sett gårsdagens episode av Paradise, så det skal jeg kose meg med nå. I morgen går turen til Sandefjord, og jeg gleder meg sååå masse! Jeg ønsker dere en fin kveld. Vi blogges♥

3 kommentarer
    1. Høres lurt ut med en hobby:-) selv er jeg veldig glad i å strikke og hvis du vil begynne med det kan jeg anbefale “Noivsegenser” fra PetiteKnit, det er en fin genser for nybegynnere innen strikk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg