7 ting dere ikke vet om meg

Hei dere!

Jeg håper at dere alle hadde en fin start på uken? Det hadde jeg. Jeg var på jobb og fikk lære enda mer. Det er så klart masse å sette seg inn i, men det går veldig fint så langt. Jeg skal jobbe i dag også, 10:00-16:00. Jeg trodde egentlig at jeg skulle jobbe kveld i dag også, så jeg ble superglad av at det er på dagtid! Da får jeg jo lage middag til F og meg, og hatt hele kvelden hjemme. Så etter i dag står noen dager med fri for tur og de skal jeg bruke på å strikke, strikke og strikke. Det også ser jeg frem til♥ Jeg føler litt mer positiv energi nå som jeg har noen dager med jobb, noen dager med strikking og mye variasjon. Bare sofakos med strikking blir liksom ikke så kos i lengden om det gir mening. Jeg gjorde i hvert fall klart dette innlegget i går kveld, slik at jeg kan oppdatere dere selvom jeg stresser av gårde til jobb atm. ♥Jeg har spenst som en potetsekk. Jeg kan prøve og gi alt jeg har, men jeg får ikke beina mer enn 20cm over bakken sikkert. Jeg har så dårlig spent at det er latterlig, haha! Det innså jeg ikke før for noen år siden. Jeg har alltid trodd at jeg har hatt super spenst i og med at jeg har gått på stuping i så mange år, men neida. Potetsekk it is.

♥Jeans er noe av det verste jeg vet om å ha på meg. Jeg hater jeans og bruker det kun dersom jeg absolutt ikke har noe annet å ha på meg. Jeg foretrekker løse bukser, skjørt eller kjole. Det samme med treningstights, jeg bruker det kun når jeg absolutt må det på treningen. 

♥Jeg har aldri hatt hull i tennene. *Banker i bordet*. Før drakk jeg cola med sukker hver dag og selv da slapp jeg unna hull. 

♥Jeg har trukket ti tenner, hatt regulering og natt bøyle. Jeg har 24 tenner til sammen, 12 oppe og 12 nede. Er det rart det er problemer med kjeven min? Det har vært så mye på den fronten at jeg blir sprø.

♥Jeg sovner så fort jeg legger hodet på puta. Med mindre jeg skal noe super spennende dagen etter. Natten før første arbeidsdag sov jeg ingenting siden jeg var så spent, men ellers trenger jeg ikke mer enn 5 minutter. F argumenterer med det når jeg ber han legge seg samtidig med meg, at jeg sovner med en gang uansett så han kan like gjerne være oppe litt lenger. 

♥Jeg har strekkmerker på rumpa, og jeg husker at jeg fikk panikk da jeg først så det. Nå gjør det meg iiiiiingenting♥

♥Jeg han bli en smule hangry… Dersom jeg er sulten, sliten og litt lei går det dessverre fort utover de jeg er med. Da trenger jeg litt mat, så er alt bra igjen.Jeg planla jo å lage jordskokk suppe til F og meg i går kveld, meeeen… Dersom dere har handlet på Gulset og kjent lukten av Gulsetgrillen så forstår dere hvor jeg skal hen. Det duftet så godt at jeg bestilte like greit to kebaber til oss, haha! Å jeg som skulle prøve å skjerpe meg denne uken.. Da blir det kanskje suppe i dag da! Ønsker dere en fin dag så lenge. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg