48 Januar

Hei dere!

Er det flere enn meg som føler at Januar har vart i tre måneder?? Det går så sinnsykt treigt og jeg lengter så etter å bli ferdig med denne måneden. Jeg er fremdeles på jobb, men skal veldig snart en tur hjem for å måke litt og hente noen varme klær. Tiden om bord har faktisk gått ganske fort og greit. I helgen har vi seilet til Kristiansand, så det er liksom en litt annen rute og ting går litt fortere her. En uting er jo at det er mye mer bølger på denne ruta her, så i dag er det ganske humpete. Jeg er veldig glad for at jeg jobber dag denne perioden faktisk, for alle som jobber natt våkner jo av disse bølgene.. I dag er jeg ferdig 19:00 å da skal jeg trene igjen. Jeg har faktisk trent hver dag og så å si ikke spist noe sukker. Jeg kjøpte en pose med smash i går siden det var lørdag, men dessverre så smakte det ikke noe godt 🙁 Jeg tror det var noe galt med den posen, siden den smakte ikke noe salt i det hele tatt. Men! Kalorier spart der 🙂 Som jeg har skrevet tidligere så prøver jeg en sunnere livsstil og endelig er jeg over den kneika hvor jeg craver søtt.Nå legger vi veldig snart til kai i Danmark, så lunsjen min er ferdig. Jeg ville bare innom en kjapp tur å ønske dere en fin dag! Nå har jeg snart bare en uke igjen av perioden på sjøen, så det går nok veldig fort! Allerede har dagene gått kjempe fort, og nå er det snart super uken. Den siste uken kaller vi super uken haha!

Jeg håper at dere alle har det fint, så blogges vi senere♥

1 kommentar
    1. Så fin blogg du har, og veldig fine bilder!
      Håper du får en fin søndag <3

      Håper du tar en tur innom min blogg en dag du får tid og lyst 🙂

      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg