35 ganger hurra

God kveld dere♥

Jeg håper at dere alle har det fint! Vi har nettopp kommet hjem fra Oslo, så jeg har bare rukket å tatt meg en dusj. Grunnen til at vi var i Oslo var fordi F var med i en reklamefilm for Comeon, så det har han holdt på med i hele dag. Vi måtte stå opp 05:20, så var det avgårde til innspilling. Det tok store deler av dagen, men heldigvis så var det sol og varmt, så jeg koste meg i parken enn så lenge. Så da blir F å se på tv skjermen om to ukers tid! Det er gøy 🙂 Mannen har jo også bursdag i dag, så jeg har prøvd å gjøre dagen hans litt ekstra spesiell. Men som jeg sier til han, så er det ikke så lett for meg å varte han opp så mye mer enn jeg gjør til hverdags. Han får kaffe på sengen hver morgen, jeg lager for det meste all maten og jeg står for det meste av husarbeidet. Det er slik jeg liker det, haha! Han har det for det meste som plommen i egget, men kanskje litt ekstra bra i dag. Planen var å ha en liten photo session på hotellet, men vi måtte jo dra så himla tidlig.. Frokosten var heller ikke noe å skryte av 🙁 Det var pakket inn brød med vassent pålegg på og heller ingen varm mat.. Litt kjipt, men samtidig så har jeg jo forståelse for at det må være sånn nå.Han fikk i hvert fall gave og kort på sengen i dag, og det ble han glad for♥Ellers har vi kost oss masse i Oslo, men jeg kjente det var godt å komme hjem. Jeg kunne fint vært en natt til, men jeg pakket litt dårlig og jeg blir generelt litt stresset av å være i Oslo. Jeg fikk en mye større ro så fort vi kom oss tilbake til Skien igjen liksom. Det er vel bare sånn jeg er, så det blir ikke noe bolig i Oslo for meg i hvert fall.Jeg ønsker dere en fin dag videre. Nå skal jeg bare slappe av og se litt på TV. Dere vet de “Schprø” jeg kjøpte her om dagen som jeg ikke var særlig fan av? Vel.. De vokste på meg, og jeg spiste hele posen. Jeg likte de så godt etter hvert siden jeg la de i kjøleskapet, så jeg vil egentlig kjøre og kjøpe en pose til.. Men det skal jeg ikke. Jeg gleder meg til en ny dag i morgen! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg