<3<3<3

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere. Jeg har det veldig fint♥ Jeg sov overraskende lenge i dag, men det var utrolig digg og jeg trengte det kanskje. Gårsdagen gikk til å hjelpe søsteren min med å flytte, og jeg holdt mye på her hjemme. Som jeg nevnte tidligere så holdt jeg på å bytte soverom, så det ble jeg ferdig med i går. Det ble så bra og jeg skjønner ikke at jeg faktisk ville ha det lille rommet først… Senere i går kveld dro Amalie og jeg ut på sparkesykkel tur, noe jeg syntes er veldig gøy at vi kan gjøre sammen. Tenk til sommeren da, det blir så bra det!

På fredagen fikk jeg endelig noen gode nyheter fra jobben min. Det planlegges oppstart og jeg fikk beskjed om at det planlegges at jeg skal mønstre om bord på Superspeed 2. Det er det skipet jeg har jobbet på så lenge jeg har jobbet der bortsett fra en periode på Magic. Så det føles veldig godt og trygt dersom jeg er så heldig og kommer tilbake dit. Jeg kjenner meg ekstremt klar for å jobbe igjen, så jeg håper at den telefonen kommer veldig snart.Nå skal jeg fortsette å redigere litt vlogg, så håper jeg at jeg kan publisere den i løpet av dagen. Jeg ønsker dere en kjempe fin søndag! Vi blogges senere♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg