30-dagers-utfordring – 100 knebøy hver dag

Hei dere fine♥

Gjett hva!? Treningssenterne her i byen fikk lov til å åpne igjen i dag, så vi har så klart allerede vært der en tur. Jeg trodde at jeg skulle være enda mer støl etter gårsdagens skitur enn hva jeg faktisk er, så det er digg! Jeg hater å være støl.. Det er vel og merke en stund siden forrige treningsøkt, så formen var ikke helt på topp. Men vi var der i hvert fall og fikk lagt inn en liten innsats. Det blir mye lettere å komme seg dit igjen i morgen siden vi var der i dag. Jeg gleder meg så masse til å komme i gang med treningen igjen, og føle meg fresh i egen kropp. Jeg har virkelig lyst til å legge inn en innsats for sommerkroppen 2021, så det skal bli gøy! Som jeg har nevnt for dere så har jeg startet på en 30-dagers utfordring. Den går ut på å ta 100 knebøy hver dag. Jeg har gjort det hver dag i to uker i dag, så jeg er snart halvveis. Man merker kanskje ikke så stor forskjell ved å ta 100 knebøy hver dag, men for meg handler det litt om å faktisk fullføre det. Jeg er flink til å sette meg mål, men jeg er ikke så flink til å nå målene. Jeg kan bestemme meg for å ikke spise sukker på to uker, men det klarer jeg aldri å gjennomføre. Så dette føler jeg i hvert fall at jeg får til, og jeg skal gjøre det hver dag i 30 dager. Fremover skal jeg også prøve 30 dager uten brus, 30 dager uten sukker og 30 dager med 10 push ups hver dag. Spennende! Sykt digg å få trent litt igjen altså♥ Nå skal jeg lage en avokado toast, så skal jeg en tur på Herkules. Jeg trenger en ny penn til almanakken min, mer selvbruning og vipper. Syntes dere det er gøy at jeg deler slike utfordringer med dere forresten? Jeg gruer meg til å starte på 30 dager uten cola zero…Jeg vurderer faktisk å starte allerede i morgen (har drukket en boks i dag allerede), for jeg er så avhengig!!! Har noen av dere en avhengighet av enten brus eller sukker? Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg