3 retters middag

God kveld dere fine!

Jeg håper at dere har hatt en fin søndag! Min har vært helt perfekt. Vi fikk trent, men det var ikke ukens beste økt for å si det sånn. Men det er greit. Det ble en time med markløft, nedtrekk, t bar og litt slikt. Jeg gleder meg veldig til å trene igjen i morgen, for da tror jeg at jeg har litt mer kraft nå som jeg har spist så godt, hehe! Jeg fikk laget en skikkelig god tre retters middag til mannen og meg, så jeg tenkte å dele den med dere. Vi har kost oss så masse, men nå som jeg har vært så sunn hele uken kjenner jeg at det blir godt med knekkebrød igjen i morgen. Er det ikke rart hvordan kroppen vender seg til slikt? Men jeg har bestem meg for å kose meg så mye jeg vil en dag i uken. Helst lørdag, men denne uken ble det altså søndagen.Jeg kjøper alltid Jacobs indrefilet. Aldri noe annet, da spiser jeg ikke biff. Jeg syntes denne er absolutt best, og skal jeg først ha biff, så skal den være ordentlig. Jacobs fås på blant annet Meny!Til forrett lagde jeg Gambas al pil pil. Sååå godt! Og så enkelt! Jeg hadde olivenolje i stekepannen og varmet det opp, så tilsatte jeg chilli, paprikapulver og hvitløk. Etter et minutt ca la jeg scampiene oppi og lot de ligge litt før jeg snudde de. Så tilsatte jeg litt sitronsaft, salt og pepper og litt smør helt på slutten. Jeg strødde også over litt persille når de var ferdige.En super liten forrett, eller perfekt på tapas bordet. Disse falt i smak! Jeg gleder meg allerede til å lage de på grillen til sommeren. Vi delte denne skålen altså, vi hadde ikke en hver.. Nå er jeg sammen med en mann på to meter så han spiser en hovedrett til forrett om dere skjønner, hehe.. <3 

Et supert tips til peppersaus – bruk kremost og brunost! Vi kjøper pose, siden vi syntes den er god. Så jeg lager Toro peppersaus etter planen, så tilsetter jeg en boks kremost og to skiver brunost. Så god! I Bretang kyllingsaus tilsetter vi den med paprika, og det blir bra!Til hovedrett var det da indrefilet, fløtepoteter, peppersaus og asparges. F fikk sopp også, men det er jo ikke jeg så glad i..Så dessert.. Åhh, himmel på jord! Så utrolig digg♥ Sjokoladefondant med is og bær, det er favoritten min! 

Vi har med andre ord hatt en god middag, og kost oss masse. Nå skal jeg veldig snart legge meg, og det skal bli så deilig! I morgen har vi ingen spesielle planer annet enn å gjøre oss klare for jobb. Så er det litt som må handles og sånt, og jeg må vaske sminkekostene mine og få litt orden der. Jeg ønsker dere en super fin kveld, og en god natt! Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg