+/-

+ / Det at jeg endelig har funnet et sted hvor jeg blir fornøyd med neglene mine gjør meg skikkelig glad. Jeg har seriøst vurdert om jeg skal begynne å ta toget inn til Oslo en gang i måneden kun for å fikse neglene liksom, haha. Det er i Sandefjord, og jeg har planlagt å ha en “bli fresh” dag en gang i måneden hvor jeg ordner negler og vipper. 

– / Jeg syntes det er litt kjipt å ikke være hjemme på 17 mai.. Det er en dag jeg syntes er veldig koselig, men jeg er dessverre på jobb. Det er liksom en liten ulempe med jobben vi har, hehe! I år jobber jeg hele påsken, 17 mai, Stavernfestivalen… Men har hele julen hjemme. 

+/ Det er utrolig digg å vite at sommeren er rett rundt hjørnet. Jeg føler virkelig at jeg trenger sommeren nå, for denne vinteren har vært lang. Sommeren får meg liksom i bedre humør og jeg føler at alt blir så mye enklere. Det er enklere å være sosial, enklere å kle seg, og man slipper tunge jakker og vintersko. I tillegg så er jeg skikkelig glad i å bade i sjøen, og spise god mat. Grille, åh!!

-/ Jeg tenker mye på at det er kjipt å bo så langt unna familie og venner. Det er vanskelig å holde kontakt med alle sammen, og jeg føler at jeg får færre og færre venne. Det suger. 

+/ Det er deilig å vite at jeg har en jobb å gå til. Jeg er ofte bekymret og stresset over hva jeg skal gjøre i fremtiden, men det at jeg har jobb hver måned betrygger meg veldig og jeg er veldig takknemlig for det. Selvom jeg kan syntes at det er litt kjipt å reise vekk, så setter jeg utrolig stor pris på det. Å jobben i seg selv er fin, og jeg trives utrolig godt. 

-/ Det plager meg ekstremt mye at den dørstokkmila er så forferdelig lang. Seriøst.. Dere er sikkert lei av å lese om det, men denne kroppen trenger litt trening snart altså! Før trente jeg 3-4 ganger i uken og var skikkelig flink, mens nå? Nå har jeg nytt treningstøy med prislappen på, og slik har det vært i et års tid… 

+/ Håret mitt har endelig skjønt det, og har begynt å vokse! Om det er de hår vitaminene eller ikke, det vet jeg ikke. Men det skjer i hvert fall noe, og det vokser. Det vokser sakte, men sikkert! Dersom jeg klarer å fortsette å ta vare på det, så tror jeg seriøst at jeg kan være extensionsfri fra 2020. Kanskje! Jeg går uten oftere enn med nå, men det er fordi jeg har vært mye hjemme og med familien. Jeg er ikke lenger der hvor jeg må ha på extensions for å besøke familien liksom. Før var jo det et must. Jeg husker til å med at jeg hadde det på meg på stranda. Er dere klar over hvor varmt det var?! De metal spennene blir jo varmet opp av solen, så jeg hadde sikkert brannsår i hodebunn…Haha. De dagene er over!

Det var noen + og – denne morgningen! Jeg er i Sandefjord atm, men skal kjøre tilbake til Skien litt senere i dag. Først skal jeg en tur til byen for å ordne neglene mine. Jeg gleder meg så!! Men jeg aner ikke hvordan jeg skal ha….. Rosa og diamanter, eller ombre igjen? Eller hvit? Nude? Åhh, det er vanskelig. Jeg må forresten ta bussen til byen siden jeg har levert bilen på verkstedet. Siden den er ny, så vil jeg at noen skal gå over den å sjekke at alt er i orden før garantien går ut. Jeg håper dere får en fin dag! Vi blogges senere♥ – Forresten! Tusen takk for små mange spørsmål til spørsmålsrunden min så langt! Det var så gøy og motiverende å se at så mange har sendt inn til meg<3 

7 kommentarer
    1. Hei rart spm kanskje men jeg var en del på bloggen din rundt tiden du opererte nesa og skulle ta bbl. Nå kom jeg tilbake en tur og du har DØDS bra kropp her lår og rumpe. Er dette resultat av bbl eller har du lagt på deg og trent så tykke fine lår og rumpe? 💜

    2. Takk for svar! Så ikke så mye trening engang? Hvis jo med tett treningsprogram, vil du dele noen av øvelsene? Har prøvd å legge på meg i mange år og begynner endelig å klare det, men det meste går bare på magen hehe. Kroppen og lårene dine er som målet mitt! Jeg liker deg og bloggen for du blogger mer naturlig og jordnært enn andre bloggere og selv om du alltid har vært pen må jeg si du ser super bra ut nå, også med hårfargen du har fått, og du virker så snill også 🙂 forresten jeg så det nyeste innlegget ditt, er det belkyra behandling du har tatt under haka som fettfjerning, hvor mange behandlinger var det og var det mye dobbelthake? Det har jeg også fått nå nemlig :p men har lest at belkyra kan brenne av nervene der også. Og hva er baklys behandling som du skriver? Unnskyld mange rare spm men jeg er 29 år og har ingen venner som har erfaring med sånne ting, men jeg har blitt veldig glad i å ta bedre vare på utseendet mitt og ikke skamme meg over å ville se bra ut så håper det er i orden at jeg spør 🙂 Forresten hvordan går det med nesen nå, hvor lenge hadde du vondt og er den healet ferdig nå? Puster du like bra som før operasjon?

      1. Takk for kjempe fin kommentar! 🙂 jeg skal svare deg på alle spørsmål i løpet av mandag/tirsdag! Da er jeg tilbake på land, og kan blogge som normalt igjen <3

      2. Veldig hyggelig å lese at du liker blogge min, det varmer hjertet mitt! <3 Jeg trener veldig lite, men har begynt smått igjen nå. Da fokuserer jeg mest på rumpe, lår og mage. Men de siste årene har jeg så og si ikke trent i det hele tatt. Under haken har jeg tatt tre behandlinger med noe som heter prostrolane Inner b, som skulle fjerne fettet under haken.. Dette funket ikke på meg, så jeg fikk en gratis behandling med belkyra. Ikke dette hjalp for meg heller… Så jeg fikk en maskin som skulle "smelte" fettet vekk, men syntes ikke det funket heller. SÅ jeg har nå fylt fillers i kjeven for å markere og få den mer frem… Det er ingen skam i å ville se bra ut, uansett alder. Jeg mener det er viktig, og det er viktig å gjøre hva man selv vil! Uansett, hvem vil egentlig ha en dobbelthake..? Så jeg forstå deg! Med nesen går det helt greit, men jeg føler meg ofte tett og sliter med å puste.. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det 🙁 Må bruke nesespray hver natt før jeg skal sove, og det er jo ikke bra.. Igjen, takk for fin kommentar <3 Håper du fikk svar!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg