23 år og nytt skip

Hei dere fine!

Jeg har lengtet så etter å skrive til dere, og endelig får jeg gjort det! Jeg er på jobb, og denne gangen på Magic som går fra Oslo til Kiel. Jeg har aldri jobbet her før, så det er mildt sagt en del å sette seg inn i. Jeg har gått meg vill noen ganger, men nå begynner jeg å finne frem. Jeg får ikke dekning på lugaren, så derfor har jeg ikke blogget noe. Akkurat nå ligger vi til kai i Oslo, så da bruker jeg 4g nett og sitter ute i gangen 🙂 Ser ut som en idiot, men det er nå så. Jeg håper at dere alle har det fint!? Jeg har jo fylt år siden sist, så nå er jeg blitt 23. Det var ikke akkurat noe spesielt å fylle år her kan man si, hehe! Jeg får ta det igjen når jeg kommer hjem. Det er veldig hyggelig å jobbe her, og arbeidsplassen er jo utrolig fin! Så det er gøy å prøve ut noe nytt, noe som er litt større enn hva jeg er vandt med. Jeg jobber egentlig gjennom hele dagen, men har en pause nå på formiddagen hvor jeg kan benytte meg av å blogge litt. Jeg har også begynt på et nytt strikkeprosjekt som jeg tenkte å vise dere i morgen! Jeg begynte på noen sokker, men av en eller annen grunn klarte jeg å miste halvparten av maskene, så jeg ga det opp og la det fra meg… Nå derimot har jeg startet på noe som er skikkelig koselig å strikke♥Stakk bare innom for å si hei, og at jeg har hatt bursdag. Lol. Så håper jeg at jeg klarer å oppdatere litt oftere enn en gang i uken, hehe! Ønsker dere alle en fin dag videre. Vi blogges ♥ Ps, bildene er fra en måned siden ca.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg