22 år

Hei dere fine!

Har dere det fint? I dag har jeg faktisk bursdag, så jeg syntes dette er en fin dag. Jeg liker skikkelig godt å ha bursdag, hehe. Det er nesten litt flaut at jeg syntes at det er så stas. Mange syntes liksom det ikke er noe big deal, men det er det altså for meg. Jeg våknet opp med to fine presanger fra F, og flere meldinger fra venner og familie♥ Det er så koselig! Det er ikke noe spesielt som skjer i dag, og det er bare meg og F, men det er koselig selvom. Jeg skal ikke feire noe siden det for det første er en torsdag, og for det andre så reiser vi jo til syden straks. I tillegg så skal jeg i 70årslag på lørdagen, så jeg skal bake og ordne litt med det. Det blir hyggelig!

Men neste gang jeg kommer hjem fra sjøen igjen skal jeg feire, og det gleder jeg meg til! i fjor var jeg om bord da jeg fylte år, så da feiret jeg ikke. Men denne gangen blir det fest! I tillegg så skal F og jeg feire litt i Tyrkia med noe god mat og drikke, så det ser jeg frem til. Det var en liten oppdatering fra bursdagsbarnet! Nå er det snart middag, så vurderer jeg om jeg skal lage kanelboller… Det frister å spise, men ikke å lage 🙁 Vi får se hva jeg ender opp med å gjøre. Jeg har jo tross av alt bursdag. Jeg ønsker dere en fin dag videre! Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg