17.Mai klare negler

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint og at dere har hatt en fin helg♥ Min har vært veldig opp og ned, men mest fin. Jeg kjenner at jeg er skikkelig glad for at det er mandag i dag og jeg gleder meg veldig til å ha en litt streng uke. Vi snakker mye trening, ikke noe sukker, blogging og fokus på annen jobb. Jeg skal veldig snart ordne meg for å spise lunsj med en venninne og en kollega. Det ser jeg skikkelig frem til! Så skal jeg dra for å trene. I dag kjenner jeg at jeg trener masse cardio og bare få svettet ut helgens festligheter, haha!

På fredagen var jeg i Skien igjen for å ordne neglene. Denne gangen ble de helt fantastisk fine og jeg tror med hånden på hjertet at dette er mine nye favoritter!! Jeg sier det hver gang, haha. Men disse er noe for seg selv og jeg klarer ikke å slutte å se på dem. Amalie og jeg hadde bestemt oss for å gå for fransk manikyr nå som det straks er 17.Mai, men jeg er jo litt ekstra som dere vet…:´) Som alltid går jeg til Anna´s Beauty Place, og de anbefaler jeg på det varmeste. Det er virkelig verdt å kjøre helt til Skien når man får så fine negler.Jeg ønsker dere en kjempe fin dag, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg