17.mai forberedelser

Hei dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg har det ganske fint bortsett fra at jeg merker at jeg plutselig har fått pollen allergi (: Det er ganske dårlig vær her i dag, men det gjør meg ingenting. I dag skal jeg bake, stryke, pusse sølv og gjøre ting klart til mandagen. Jeg skal på champagnefrokost hos Amalie, så skal vi på Pir4 for å spise lunsj. Jeg tror det blir så bra! I tillegg skal vi sammen en tur til familiene våres, så det blir veldig koselig. Vi blir 10stk, så det er så klart en del mat og ting som må ordnes først. Utrolig nok har vi laget en skikkelig god plan på alt, så det kommer til å gå knirkefritt. Jeg sier utrolig nok siden vi aldri planlegger og tar alltid alt på sparket, haha.. <3En ting jeg ikke planla var å kjøpe konditor gele i riktig tid. Heldigvis hadde de en rød og to blå igjen da jeg handlet i går. Jeg skulle veldig gjerne hatt en rød til, men jeg har en litt lysere rød nyanse, så det får gå. I dag skal jeg lage makroner som er røde, hvite og blå. I morgen skal jeg lage den fine flagg kaken som jeg lagde i fjor – innlegg kommer♥Bunaden min har hengt inni posen sin siden jeg fikk den, men i dag tok jeg den frem igjen. Jeg hadde nesten glemt hvor sinnsykt fin den er! Jeg er så glad for at jeg valgte å gå for grønt liv isteden for hel blå. Jeg har alltid hatt lyst på blå bunad, men plutselig fikk jeg øynene opp for den grønne. Jeg gleder meg skikkelig til å bruke denne for første gang!

Gjett hva jeg blir å ønske meg fremover hver bursdag og jul? Jeg ønsker meg så klart sølv til sølv belte, men det tar jo litt tid å spare opp til. Så ønsker jeg meg den største søljen, ellers har jeg alt annet.

Nå skal jeg sminke meg og komme meg ut av leiligheten. Jeg må kjøpe strømper, litt mer ingredienser også skulle jeg hatt sparkel og maskeringstape. Plutselig fikk jeg lyst til å male det største soverommet her slik at jeg kan ha soverom der isteden for. Jeg vet at jeg sa at jeg likte å ha det lille rommet som soverom, men ting skjer, haha! Jeg ønsker dere en kjempe fin lørdag, så blogges vi senere♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg