Nå skjer det!

Hei dere fine!

Jeg sitter hos frisøren og bokstavelig talt renner bort. Jeg er så redd for å fryse, så derfor tok jeg på meg en ullgenser. Ikke ante jeg at jeg skulle få en varmelampe rundt hele hodet i kanskje en time, eller lengre… Jeg er hos frisøren for første gang på lenge. Den eneste som har ordnet håret mitt tidligere er en venninne, så hun stoler jeg på. Denne gangen har jeg dratt til Tango frisør på Herkules. Jeg aner ikke om de er flinke, eller om jeg blir blakk. Så det blir spennende å se 🙂 det er så sinnsykt varmt her jeg sitter, og smart som jeg er så takket jeg ja til te…. oh lord. Jeg håper det ikke tar så lang tid. Jeg har jo bestilt nytt extensions, men det kom så klart ikke til tide. Det ligger garantert i postkassen når jeg kommer hjem etterpå, og med min flaks så er sikkert mitt hår og extensionsene som natt og dag.. jeg krysser fingrene! Håret mitt ser så mørkt ut nå, og i tillegg så er det bleket noen steder, så kanskje jeg blir en zebra? Hmm.. jeg viser dere resultatet senere dersom jeg ikke gråter, haha! Jeg har så dårlig erfaringer med frisør, så jeg er skeptisk. Men jeg krysser alt jeg har for st det blir fint..Fin? 🙂

Jeg ønsker dere alle en kjempe fin tirsdag, så blogges vi forhåpentligvis senere <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg