– Jul i heimen –

God morgen dere fine♥

Det er endelig mandag igjen, og jeg kjenner at energien er på topp! Det er så deilig å kjenne seg uthvilt og glede seg til alt man skal gjøre i løpet av dagen. Jeg skal ordne litt her hjemme, så skal jeg ordne meg og dra en tur ut. Jeg har noen julegaver jeg skal kjøpe, også skal jeg kjøpe noen krus til mamma på porselensfabrikken i Porsgrunn. Så denne dagen blir fin! Dessverre så regner det i dag også, så det er kjipt. Nå er jeg faktisk klar for snø slik at jeg kan få litt julestemning før jeg skal tilbringe tre uker på båten. Jeg krysser fingrene for at jeg våkner opp til snø i morgen! Det er neppe realitet da det er 8 grader her, hehe….. Jeg har pyntet huset i hvert fall, så det er veldig hyggelig her hjemme. Det hjelper jo litt! Forresten! Jeg har bestilt time hos frisøren i morgen, så da skal jeg farge og stripe håret. Herregud så spent jeg er! Jeg har aldri vært hos frisør her i Skien før, og jeg har aldri farget det hos noen andre enn venninnen min i Sandefjord. Så det blir spennende…… Jeg er så redd for at det ikke skal bli fint, og at jeg skal bli blakk. Jeg aner ikke hva det koster, og jeg aner ikke om resultatet blir bra. Jeg har jo kjøpt nytt extensions som forhåpentligvis kommer i posten i dag, så da skal jeg si til frisøren at jeg skal ha likt som det, så får vi se….. Jeg har ikke tid til å skrive så veldig mye denne morgningen, for vi venter på våres nye tv som kommer hvert øyeblikk! F kjøpte hel 75(!!!!!) tommer tv på Black Friday, så den skal vi få levert straks… Her er et lite bildedryss av julepynten vår♥ Denne jule kulen er jeg så fornøyd med! Jeg har laget den selv av varer jeg kjøpte på Nille.Jeg har ikke gått “all over the top” i år siden vi tross av alt skal være på båten i år, men det er veldig hyggelig å ha litt her.Reinsdyret og sleden er ment til å stå ute, men jeg syntes det passet like greit inne! Dessuten så syntes jeg det er for fint til å stå ute i regn og snø..  Jeg ønsker dere alle en kjempe fin mandag, så blogges vi senere! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg