Dette skal jeg gjøre i Desember

God morgen dere, og god 1 søndag i advent!

Det regner helt sinnsykt mye her i Skien, så det gir ikke akkurat julestemning. Det går mer og mer opp for meg at jeg ikke skal være hjemme i julen, så det syntes jeg er litt kjipt. Det er så koselig å våkne opp her i huset når det er pyntet til jul. Men vi får jo både lillejulaften og julaften hjemme, så jeg er mer enn fornøyd med det. Dessuten så har F og jeg tre uker fri i januar, så da skal vi slappe av og kose oss. Jeg drømmer om en tur til varmere strøk, men ingen av oss har planlagt eller lagt av penger til det, så vi får bare se hva som skjer. Om bare noen få timer går turen til neste julebord, så jeg skal veldig snart begynne å fikse meg. Vi skal på julebord med familien til F, så det blir hyggelig. Heldigvis er det såpass tidlig, så vi får kvelden hjemme. Jeg har jo allerede vært på to julebord denne helgen, så det at det tredje også er denne helgen passer jo “fint”, hehe! Jeg har i hvert fall fått sovet godt i natt, så det skal gå fint. Anyways! Jeg trodde at jeg hadde postet bildene fra julebordet, men det hadde jeg vist ikke.. Så derfor kommer de nå i dette innlegget hvor jeg har skrevet ned punktene jeg vil gjøre denne måneden♥ ♥ Julebordsesongen er allerede i gang, og jeg har allerede fullført to av dem. Et gjenstår, og det skjer allerede i dag! I dag er det er mer “familie julebord”, så det blir forhåpentligvis stille og rolig. Julebord er veldig hyggelig, og en fin anledning til å pynte seg. Som dere vet, så elsker jeg å pynte meg, så jeg syntes denne tiden på året er glimrende. 

♥ Allerede på onsdag drar mamma og jeg til Kiel med Color Fantasy. Jeg fikk egentlig en Tyrkia tur i bursdagsgave, men dessverre så måtte jeg jobbe isteden. Derfor fant mamma og jeg ut at vi like gjerne kunne ta et to døgns cruise! Mamma har aldri reist med de båtene før, så det blir gøy å “vise” henne de. Jeg har reist med de noen ganger og koser meg alltid, så jeg gleder meg. Det blir hyggelig å få litt tid kun med mamma. Vi har bestilt fem stjerners lugar med havutsikt, så vi skal virkelig kose oss! Det inkluderer blant annet fri inngang til spa, fri minibar, frokost og prioritert sjekk in. Det blir så godt å koble av litt♥

 ♥ Jeg skal til frisøren har jeg bestemt meg for. Jeg har bestilt nytt extensions, så jeg må farge og stripe mitt eget. Jeg planlegger å gjøre det her i Skien, men hvor vet jeg ikke enda. Jeg kan ikke dra til Sandefjord hver gang jeg skal fikse på noe.. Håret mitt skal bli litt mørkere nå om vinteren, så lysere på sommeren. På den måten håper jeg at mitt eget hår kan få gro litt i fred om vinteren. Det sliter jo med bleking, og jeg har en ettervekst som egentlig burde vært bleket en gang i måneden. Det har jeg ikke gjort på flere måneder nå, siden jeg prøver å spare mitt eget. 

♥ F og jeg er invitert på pinnekjøtt hos mormor, så vi skal dit en tur neste uke. Dette er en tradisjon hvert år, så det ser jeg frem til. Jeg er ikke spesielt glad i pinnekjøtt generelt, men hos mormor smaker det utrolig godt! Jeg spiser det kun en gang i året, og det er når jeg er hos mormoren min♥ ♥ Siden jeg skal jobbe tre uker denne måneden, så må jeg få pakket inn gaver og hatt juleverksted ganske tidlig. Derfor kommer min kjære søster allerede til lørdagen for å hjelpe til. Vi skal pakke inn gaver, lage julekaker og kose oss masse. Denne dagen er satt av til 100% julestemning. Jeg gleder meg helt sinnsykt masse til å pakke inn gaver og lage fine julekaker. Det er bare så kjipt at jeg skal jobbe, hehe…Men jeg har tenkt til å gi bort en del av kakene, også skal jeg ta med noen om bord. 

Jeg håper at jeg får til å lage en “christmas look” sminkevideo. Hva syntes dere om det? Jeg uroer meg bare litt med tanke på at jeg er opptatt hver dag nesten, men jeg skal gjøre mitt beste. Jeg har i hvert fall veldig lyst til det. I julen kan man liksom sminke seg helt sykt masse uten at folk reagerer fordi det er jul, eller fordi de er fulle og ikke kan se klart. Jeg holder i hvert fall ikke igjen denne sesongen og sminker meg nøyaktig slik jeg vil <3   Nå skal jeg sminke meg igjen, hehe! Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg i dag, men jeg finner vel noe. På julebordet i Skagen hadde jeg på meg en kjole fra Kouture, og den er så fin! Jeg er så glad for at jeg kjøpte den, og kommer absolutt til å bruke den igjen. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag, så blogges vi senere♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg