– 1 Desember –

Hei fra toget, dere fine!

 Ååå god 1 Desember! Herregud som tiden flyr…. Jeg fant ut at jeg like gjerne kan blogge her og nå som jeg har tid. Disse dagene har vært slitsomme og hektiske, så denne togturen gir meg faktisk litt ro. Som dere vet så har jeg vært i Skagen på julebord med jobben, og det ble kanskje litt mye alkohol og lite søvn. Men det var utrolig gøy og koselig, så jeg angrer ikke på at jeg ble med. Båtturen hjem gikk også fint, siden F og jeg la oss i Buissnes clas for å slappe av. Da vi var i land kjørte F meg direkte til et annet julebord som jeg skulle jobbe på. Det er noe jeg sa ja til for lenge siden, og hadde jo ikke planlagt julebordet dagen før. Men det gikk fint det også, men derfor er jeg mildt sagt sliten og trøtt. Jeg gleder meg helt enormt masse til å komme hjem til Skien, og huset våres. I dag skal jeg pleie meg selv til de grader, for jeg føler meg alt annet enn vel, haha! Det er flere år siden jeg har sovet med sminke på, så jeg føler meg ekkel. Selvom jeg har dusjet og vasket håret, så føler jeg at huden min hater meg. Det er så viktig å fjerne sminken og rense huden før natten, så det skal ikke gjenta seg! 🙂 Anyways! I år har jeg kjøpt denne kalenderen, og jeg gleder meg så til å åpne den så fort jeg er hjemme! Søsteren min og jeg har rukket å vært en tur i byen, så jeg fikk kjøpt litt innpakningspapir. Herregud så mange mennesker det er ute nå, og det er så slitsomt. Jeg kunne aldri bodd i en storby tror jeg, for jeg liker ikke når det er for mye mennesker rundt meg. Det er forståelig da, siden det tross av alt bare er noen uker til jul. I tillegg så skal jo F og jeg jobbe i julen, så jeg har vel rundt en uke på meg til å bli ferdig med alt sammen, oh lord…… Jeg ønsker dere alle sammen en kjempe fin 1 Desember, så blogges vi senere i dag♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg