– Julebord neste –

Hei fra Skagen! 

Herregud for et vær….. Jeg må starte med å si at båten ikke lå til kai til morgningen i dag, så det så ganske mørkt ut en stund. Som jeg nevnte tidligere så tok vi båten fra Larvik til Danmark i dag, siden vi skulle på julebord med jobben. Båten gikk til tiden, men herregud for noen bølger! Jeg, eller vi, er jo ganske vandt med sjø. Så det gjorde oss ingenting, foruten om at vi ble over en time forsinket. Men vi kom oss i hvert fall frem, og det er jo det viktigste. Jeg burde egentlig prioritert å tatt en powernap atm, men jeg oppdaterer heller dere. Riktig prioritering det! Vi måtte stå opp rundt 05:45 tiden for å rekke alt. Jeg pyntet jo huset i går, så det ble i tillegg ganske sent i går kveld. Så derfor har jeg vel fått fem timer søvn, tror jeg? I hvert fall alt for lite! Men jeg håper at det går fint, og at jeg ikke sovner fra festen. Vi har nettopp vært en liten tur i Skagen sentrum for å få i oss litt mat, så det var hyggelig. Eller, hyggelig og hyggelig. Maten var mektig og det regner, og blåser. Regn og vind er en skikkelig dårlig kombinasjon, så jeg er glad for at jeg skal ordne meg på nytt. Jeg vil tro at dette stedet er mye finere om sommeren, for dette er ikke akkurat så veldig idyllisk, haha!Jakke – Parajumper / Bukse – Weightless / Sko – Nude  Nå veldig snart skal jeg ordne meg sammen med to venninner. Det blir veldig hyggelig, og jeg ser virkelig frem til denne kvelden. Akkurat nå er jeg litt sliten og trøtt, men så fort jeg få fikset meg fin, og fått i meg litt vin – så går det nok veldig fint. Ellers er det hyggelig å tilbringe en natt på hotell sammen med kjæresten min, så uansett blir det en hyggelig kveld. I morgen reiser vi tilbake, og gjett hvem som skal direkte til et annet julebord?! Jo, meg. Ønsk meg lykke til, så blogges vi senere!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg