Dette har jeg gledet meg til!

God kveld!

Jeg har nettopp kommet inn fra en tur ute. Jeg hadde negl time klokken 16:00, så nå er de endelig fine! Jeg dro litt tidligere slik at jeg kunne kjøre innom Herkules for å kjøpe vipper, selvbruning og stømpebukse. Allerede i morgen tidlig drar F og jeg tilbake til båten, for vi skal på julebord med jobben i Skagen. Derfor må vi jo så klart ta båten vi jobber på over til Danmark. Å vi må stå opp ganske tidlig. Det er litt kjipt med tanke på at vi kom hjem i går, men jeg tror at det kommer til å bli kjempe koselig. Det er en god del kollegaer som skal dit, så jeg tror det blir et hyggelig døgn. Jeg gleder meg i hvert fall veldig mye, spesielt til å pynte meg og føle meg fin. Jeg har kjøpt en kjole fra Kouture, som er sinnsykt fin! Den er i xxs, så jeg innrømmer at jeg får litt pusteproblemer i den, men det er verdt det. Haha! Uansett: Jeg har skiftet til kosedressen min som gir masse julestemning, og nå skal jeg begynne å pynte huset! Jeg har gledet meg så lenge til å dekorere huset til jul! Helt siden jeg la det vekk tidligere i år, så har jeg sett frem til å ta det ned fra loftet igjen. Vi hadde faktisk mer enn vi begge husket, så det skal bli gøy å se gjennom eskene med julepynt. Jeg skal gjøre det kjempe fint i år, så jeg gleder meg til det er ferdig. Jeg må så klart kjøpe inn noen nye røde lys og litt slikt, men jeg skal få på plass en del av det andre i dag.  Jeg tenkte å lage en house tour når alt er ferdig pyntet, er det interessant for dere? På bildet under kan dere forresten se mine nye negler! Jeg er helt ok fornøyd, og skal allerede fikse de om to uker igjen. Jeg vil så gjerne ha skikkelig glam og glitter, men ingen klarer tydeligvis det her i Skien..Jeg vil ha over the top liksom, slike som man ser på instagram.. Velvel, de ble jo fine og de passer til julebordet i morgen♥​ F og jeg har nettopp trøkket i oss mat fra Burger King, noe som var veldig fornuftig i og med at jeg skal inn i en xxs kjole..Jaja. Nå skal jeg begynne å pynte, så jeg ønsker dere en fin kveld! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg