Long time no see

God kveld dere fine!

Åhh, nå er det lenge siden! Jeg har rett og slett ikke hatt noe som helts motivasjon, så derfor har jeg heller tenkt at jeg ikke burde skrive noe. I tillegg så har jeg følt meg litt nedfor, og da er det så mye negativitet jeg skriver om. Det vil jeg ikke ha på bloggen, så da holdt jeg meg heller stille. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle vente med å oppdatere dere til i morgen, men jeg ombestemte meg og gjør det heller nå! Dessuten så har F allerede sluknet på sofaen, så jeg har ikke så mye annet å finne på. Vi kom hjem fra båten i dag, og det er fantastisk. Det er bare så sinnsykt deilig å være hjemme igjen, og jeg kjenner en ordentlig ro i kroppen. Føttene mine verker av en eller annen grunn, så det skal bli godt å hvile litt. Denne perioden på sjøen har vært veldig rolig, fin og behagelig. Så jeg har ikke slitet meg ut, men dere vet.. fjorten dager på sjøen, 154 timer arbeid…. Man blir slitne og trøtt! Nå har vi fjorten, nei, femten(!!!) dager fri! Himmel og hav, så deilig! Jeg har som sagt utrolig mye jeg skal gjennom disse to ukene hjemme, men jeg skal klare det. Jeg sier mer om det senere. Jeg har allerede rukket å pakke ut og gjort huset “klart”, så jeg ser virkelig frem til å stå opp i morgen. Koke kaffe, spise frokost og bare nyte denne førjulstiden♥​ I morgen skal jeg endelig fikse neglene mine, og jeg klarer ikke vente. Dere aner ikke hvor skitten jeg føler meg med fire knekte negler. Jeg føler meg helt forferdelig, så det skal bli fantastisk å få orden på de igjen. Men hvilken farge eller form klarer jeg ikke å bestemme meg for… Jeg skal på flere julebord, så jeg vil ha noe glitter og julestemning aktig. Men ikke røde, for det skal jeg ha da jeg skal jobbe tre uker i julen. Jeg vil ikke ha røde negler hele desember liksom, så hva det blir til i morgen blir spennende. Jeg ser virkelig frem til en fantastisk friperiode med masse blogging og inspirasjon! Jeg håper at dere alle har det fint, så blogges vi i morgen♥ Jeg lover! Husk at jeg setter skikkelig pris på forslag til blogginnlegg! ♥

 ( Rabattkoden “Piadursett” gir 15% på alt fra Luxushair ut November ) 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg