Mangel på motivasjon

Hei dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere? Jeg har det så som så her på båten. Nå er det kun en uke igjen med jobb, så er det hjem til stresset jeg skal gjennom. Det er så og si noe som skal skje hver eneste dag før jeg skal ut på sjøen igjen, så jeg får bare prøvde å henge på. Men hvordan det blir med bloggingen da vet jeg ikke, men jeg skal gjøre mitt beste. Det er mye lettere å blogge hjemme, for da får jeg litt nye ideer og inspirasjon. Her ombord finnes det ikke noe inspirasjon, og derfor mangler jeg skikkelig motivasjon nå. Det er jeg så klart veldig lei meg for, men jeg vil ikke blogge bare for å blogge. Jeg vil liksom ha noe å komme med, så jeg kunne virkelig trengt hjelp fra dere! Jeg har jo en overskikk over hvor mange som er innom bloggen min, og dersom jeg hadde fått noen ideer fra dere så hadde jeg jo hatt innlegg til et halvt år frem i tid, hehe! 🙂 I tillegg så vil jeg ikke logge inn på bloggen når jeg ikke har noen innlegg å komme med, siden jeg blir så lei meg og sur på meg selv. Dette skal jo ikke være noe jeg skal stresse med, men det har jeg aldri følt at jeg har gjort heller. Jeg kommer aldri til å skrive et innlegg fordi ” jeg må”, men heller fordi jeg vil. Jeg har jo ingen andre å skuffe enn meg selv.   Ellers går dagene fort, og det er stille og rolig. Jeg er snart ferdig med en bok jeg leser, og jeg vil ikke at det skal ta slutt.. jeg har fått en ny kjærlighet for å lese bøker, så jeg tror jeg må ta en tur innom en  bokhandel når jeg kommer hjem. Har dere noen forslag? Det er kanskje ikke så mye tid til å lese i julestresset, men kanskje litt imellom slagene.  Anyways! Jobbdagen min er snart ferdig, så da skal jeg se farmen og bare slappe av. Men pliiiiiiis kom med noen forslag til hva dere vil lese om! Jeg har en skikkelig dårlig periode her på bloggen min….:-( Jeg ønsker dere alle en super fin dag! Vi blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg