Back to reality

Hei dere!

I dag hadde jeg på vekkeklokken 06:00, og det skal jeg si dere var tungt! Jeg har jo hatt to uker fri nå, og da har jeg ikke akkurat på vekkeklokke for å si det sånn. Så i dag var det ekstra tungt. Heldigvis så er det stille og rolig på båten i dag, så jeg trenger ikke akkurat å shotte kaffe for å holde meg gående. Denne perioden tror jeg kommer til å bli veldig fin, så jeg skal klare meg. Selvom jeg fikk helt sinnsyke akutte magesmerter i stad, sånn skikkelig liksom! Det var like før jeg gikk videre med det, for jeg har aldri hatt så vondt før… Heldigvis så gikk det over, og jeg er helt fin nå. Hver gang jeg kommer ombord tenker jeg alltid at jeg skal bli flinkere til alt mulig, og jeg har noen punkter denne gangen også:

– Jeg skal ikke spise utrolig mye godteri selvom taxfreen er to dekk ned. Jeg innrømmer at jeg kjøpte en pose med smash i går, men jeg har ingen planer om å spise alt mulig før helgen. Dersom man klarer å holde seg helt frem til helgen, så smaker alt ekstra godt!

– Jeg kan så å si fortelle at jeg har sluttet helt å trene. Det gjør meg faktisk trist, så jeg skal søren meg starte igjen! Det er på tide å få denne kroppen back in shape og gjøre den klar for sommeren. Hvorfor får jeg alltid så mye treningsmotivasjon rett før all julematen skal inntas…

– Forrige periode var jeg ikke en eneste gang innom solariumet her om bord, det skal jeg absolutt gjøre denne gangen! Solarium er ikke så bra, men en gang i blant skader ikke. Jeg er så bleik nå, og da føler jeg meg veldig ufresh. Jeg trenger litt varme og farge!

– Planen er å spise sunnere enn vanlig, få i meg nok mat og spise grønt. Hjemme spiser jeg det jeg har lyst på, så her om bord skal jeg skjerpe meg og heller velge fornuftig. Allerede har jeg spist to super grove knekkebrød med banana, to egg og vitaminene mine. Dersom jeg er sulten er det fort gjort å spise noe usunt fra tafree´n, men ikke denne gangen!  Jeg ønsker dere alle en super fin onsdag! Snart helg, dere <3 <3 <3 Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Kan du skrive mer om hvordan det er å bo på båten, som hvordan du lager mat (har dere noe kjøkkenkrok osv), må du betale for treningssenter, solarium osv, får du f eks lunsj spandert på jobb eller må du kjøpe alt osv? Er så interessant å lese om, er jo ikke akkurat vanlig jobb å ha når man får bo på båten! 🙂 og hvordan fikk du den jobben, kjente du noen eller søkte du bare?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg