RABATTKODE TIL DERE

Reklame | Luxushair

Heihei dere fine!

For første gang i hele mitt liv er jeg skikkelig takknemlig for at internettet ombord er kjempe treigt. For nå har pc´n brukt sykt lang tid på å laste opp disse bildene, og den har derfor blitt skikkelig varm. Noe som er skikkelig deilig siden jeg mildt sagt fryser. Jeg er altså om bord på båten igjen, og det er tilbake til hverdagen. Det er helt greit å være tilbake, for da føler jeg i hvert fall at jeg gjør noe nyttig og at jeg fortjener de pengene jeg tjener. Men jeg skulle så klart vært hjemme, foran peisen og under teppet. Men, om to uker så har jeg mulighet til det igjen. Jeg skal i hvert fall jobbe dag, så det vil si at jeg har kveldene til å slappe av på. Å se tv, kanskje trene og sole meg litt. Jeg vurderer sterkt å ta selvbruning en av disse dagene, for jeg føler meg b.l.e.i.k! Uansett: Jeg har fått en rabattkode til dere, som jeg gjerne vil dele! Som dere vet, så bruker jeg extensions. Det har jeg gjort i 8-9 år, og jeg har brukt Luxushair i 8 år. Åtte år! Det kaller jeg trofast dere. Jeg innrømmer at jeg har prøvd ut noen andre leverandører da jeg blant annet ble sponset – man sier ikke neitakk til gratis hår. Men alltid har jeg kommet tilbake til Luxushair. Jeg syntes meg hånden på hjertet at de har den beste kvaliteten, og jeg blir alltid fornøyd. Jeg har brukt både teip, kerating, microringer og clips! Akkurat nå bruker jeg clips og trives med det. Jeg har til og med begynt å gå litt uten, og heller bruke det når jeg skal være fin. Eller.. Jeg bruker det jo så og si hver dag, men jeg tar det liksom ikke på dersom jeg bare skal på butikken, om dere skjønner. Det er sunt for mitt eget hår, og for extensionsene. Det er ekstremt viktig å ta godt vare på det også, så plei det som ditt eget. BRUK RABATTKODE : Piadursett    OG FÅ 15% RABATT UT NOVEMBER!  Rabattkoden gir dere 15% rabatt på alt dere handler ut November. Jeg har ingen planer om å slutte med extensions, så jeg tror at jeg selv snart skal bestille nytt sett med clips. Jeg har lyst til å farge håret litt mørkere, med lyse striper. Nå føler jeg meg mest blond, og trives jo med det. Men det er den etterveksten som hjemsøker meg. Den kommer alltid for å dra med ned når jeg føler meg fin.. Så endring må skje! Dette settet med hår som dere ser på bildene over er sponset og i fargen 613/18. Jeg har 50cm. Jeg spilte faktisk inn en video i stad, som jeg håper jeg får redigert og lastet opp en av de nærmeste dagene. Der viser jeg dere hvordan jeg monterer håret mitt. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld, så blogges vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg