Hverdagsluksus

God kveld dere fine♥

Jeg har nettopp inntatt plass i sofaen, men allerede begynner jeg å lure på om F og jeg skal ta oss en liten tur ut. Det frister veldig å få litt luft, slik at vi kan komme inn til et varmt hus og Åsted Norge litt senere i kveld. Vi får se hva det blir til! Jeg har bakt skikkelig gode vannbakkels, som ble skikkelig vellykket! Som jeg skrev i forrige innlegg, så prøvde jeg meg på disse i går, men de klappet sammen. Det gjorde de fordi de ikke var stekt lenge nok, så det forklarte saken. I dag sto de lengre i ovnen og ble såå fine! Jeg legger ut oppskrift senere. Jeg setter så pris på slike søtsaker som man har laget selv. Da smaker de så mye bedre, og spesielt på en mørk mandag. Blir det bedre? F er ikke helt i form, så jeg lagde loffe skiver med krabbe til han til middag, og ellers har han bare ligget rett ut i dag stakkars. Det er så typisk at jeg også blir syk siden han er det, men jeg håper at det går fint. Jeg rakk ikke alt jeg skulle i dag, men jeg fikk gjort en del. Jeg har fått en ny kommode, så jeg har ordnet skikkelig system i den i hvert fall. Så det gir ro i sjela.  Jeg håper at dere har en kjempe fin kveld videre, så blogges vi i morgen♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg