Uken som gikk

Hei dere super fine!

Jeg håper mandagen deres er snill så langt? Min går litt for fort, så jeg håper at jeg rekker alt jeg hadde planlagt i dag. Jeg har vært å fikset den ene neglen min allerede, siden den dessverre knakk under flyttingen med søss.. Det er forståelig da flytting er “arbeid”, så jeg har fremdeles troen på det nye stedet hvor jeg fikser neglene mine. Da jeg var tilbake fra det, og litt shopping, lagde jeg en se frokost til F og meg. Så har jeg rukket å blandet sammen vannbakkels deig som jeg snart skal sprøyte utover en bakeplate. Jeg lagde nemlig vannbakkels i går siden jeg hadde planer om å ta de med til Sandefjord. Dessverre så hadde jeg for liten tid, så det ble totalt mislykket..:-( Når jeg mislykkes med ting blir jeg ganske lei meg, så derfor prøver jeg igjen i dag for å overbevise meg selv om at jeg kan mestre det. Men uansett, her er forrige ukens oppturer og nedturer! Ukens makeup: Dette punktet tror jeg at jeg aldri har sett i noen “uken som gikk” innlegg noen gang? Men den passer jo fint inn i mitt lille sammendrag da jeg sminker meg over gjennomsnittlig mye. Jeg mottok Laura Lee sin øyeskyggepalett i posten, og falt seriøst for det ved første øyekast! Jeg elsker det og liker det så mye. Et annet som jeg ikke har vist dere enda er Huda beauty sitt nye “New Nude” palette, som jeg også har liggende her. De to er mine nye favoritter, oh my..

Ukens høydepunkt: Høydepunktet denne uken var da Laura Lee LA la ut bildet mitt på deres instagram, og at selveste Laura Lee likte bildet mitt! Dere tenker sikkert ikke at det er så big deal, men herregud så glad jeg ble! Den er en person jeg liker veldig godt og ser opp til, så derfor gjorde det dagene mine skikkelig mye bedre! I tillegg så fikk jeg verdens fineste melding her om dagen, det gjorde meg såååå glad! herregud, jeg setter så utrolig stor pris på slike meldinger. Jeg kan leve ut 2018 kun på denne meldingen♥ Ukens nedtur: Denne uken har alt i alt vært veldig fin, og jeg kommer ikke på noen skikkelig nedturer akkurat nå. Er jeg virkelig så heldig? Hehe! ♥

Ukens beste låt: Jeg har blitt helt betatt av låten “Let me down slowly – Alec Benjamin” og ” Happy now – Kygo” – De to sangene går på repeat hele tiden mens jeg kjører bil i hvert fall. Håper aldri noen fester et gopro kamera inni bilen min, for der er det virkelig litt av en konsert altså! 

 Ukens craving: Jeg har spist to hele bokser med doble sjokoladeflarn, så det sier kanskje sitt? Jeg har ikke spist så mye usunt faktisk, men det er jo ikke akkurat bra å trøkke ned to slike bokser heller, men men… Får håpe at det legger seg på rumpa, haha!

Ukens innkjøp: Huda beauty New Nude palett, oh myyyyyy, den er så fin! Jeg må vise dere den snart.  Akkurat nå: Akkurat nå tenker jeg på at jeg må få vannbakkelsene i ovnen og begynne å funke. Jeg har egentlig planlagt å filme ikke bare en, men kanskje tre? fire? videoer før jeg skal på jobb i morgen. Jeg håper så at bloggen ikke kommer i siste rekke nå igjen som jeg skal på sjøen… Det er så vanskelig å komme opp med gode innlegg når jeg er inne på en lugar med dårlig lys. Så derfor må jeg virkelig prøve å utnytte denne dagen til det fulleste for å ha noen innlegg på lur… I hope!! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi om ikke så lenge ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg