En forferdelig drøm

Hei dere fine♥

Jeg håper at det står bra til med dere, og at dere har hatt en fin helg så langt. I morgen er det mandag igjen, og en ny uke står for tur. Vi skal jo på båten allerede på tirsdag, så da har vi altså vært hjemme i to uker allerede. Det går så fort! Jeg føler meg seriøst ikke klar for det akkurat nå, men kanskje jeg klarer å lade opp litt i dag og i morgen. På fredag kveld hadde vi besøk av to venner på middag, og det var veldig koselig! Men da blir det jo litt senere enn vanlig, så måtte jeg stå opp tidlig i går for å dra til Sandefjord. Jeg hjalp søsteren min med å flytte i hele går, med et unntak da vi besøkte farmor og farfar. Så hele gårsdagen gikk til rydding og flytting, derfor hadde jeg ikke tid til å stikke innom her og si hei. Da jeg kom tilbake til Skien igjen var klokken rundt 22:00-23:00, så da tok jeg en lang dusj og gikk å la meg. Så har jeg virkelig hatt en helt forferdelig drøm i natt, så jeg føler ikke at jeg har fått “hvilt” ordentlig om dere skjønner? Søvn har så mye å si, så det er virkelig slitsomt å føle at man ikke får det man trenger, men det kommer seg nok. Har dere noen gang hatt drømmer som bare klistrer seg inni hodet resten av dagen? Jeg hadde en slik i natt, og den vil ikke forsvinne ut av hodet. Jeg drømte helt syke greier om noen hunder som satt fast under en buss, så jeg måtte kjøre etter den for å si ifra osv. Så var bilen full av bøter, og ja…. Det var mye rart for å si det sånn! Da er det alltid deilig å våkne opp og oppdage at det bare var en drøm.  Uansett, nok om det! Det er altså 11 November og 11 grader ute! Hvor fint er ikke det? Jeg syntes det er skikkelig deilig at det ikke er snø enda, og at det ikke er sinnsykt kaldt. Jeg elsker når det er snø, men det holder liksom med desember og januar. Det er virkelig nok med de to månedene, men vi alle vet at snøen sikkert ligger helt til mai når den først har kommet.. I dag er det jo farsdag, så F og jeg er invitert på middag hos mormoren og bestefaren min i Sandefjord. Så vi reiser dit litt senere i dag og det blir veldig koselig vil jeg tro. Det er jo så hyggelig å være med familien, så jeg gleder meg.  Nå skal jeg slappe av og styre litt her hjemme før vi drar. Jeg har nettopp vasket extensionsene mine, så de er freshe og fine. Det er noe jeg gjør kanskje to ganger i måneden. Det er veldig viktig å ta vare på det vet dere! Jeg ønsker dere en fin dag, så blogges vi senere♥

2 kommentarer
    1. ei du har ein blogg som inspirerer meg til å se på du har ein verdens fineste blogg du er eit talent og du jeg håper at jeg kan følge deg på din vei la meg hjerne følge meg❤️ Du er eit godt eksempel på eit godt samfunn

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg