Feeling fresh

Hei dere, og hei fredag!

Mange av dere er sikkert på skolen eller jobb, og snart er klare for å ta en velfortjent helg? Jeg husker da jeg gikk på skolen, jeg elsket fredager. Det er seriøst den beste dagen i hele uken, og det syntes jeg enda. Alle blir litt mer avslappet, flere har tid til å finne på noe, og det er virkelig en unnskyldning til å spise usunt. Jeg spiser usunt når jeg vil da, det skal sies. Men i dag skal jeg virkelig kose meg! Vi får gjester i dag, og jeg gleder meg skikkelig til det! Et vennepar kommer på middag, så jeg skal servere skikkelig god middag. Vi snakker biff, bernaise, brokkoligrateng, poteter, sopp, løk… Ja, det blir mildt sagt godt. I tillegg så vil jeg lage sjokoladefondant og is til dessert, innertier eller hva? Etter middag skal vi dra ned for å bowle mest sannsynlig, så denne dagen kommer til å bli skikkelig bra! Uansett – I går ordnet jeg neglene mine igjen, og jeg har seriøst aldri vært så fornøyd før. Seee så fine, da! Spørsmålet om hvilken farge jeg skal velge kverner seg alltid i hodet mitt, men denne gangen kom jeg frem til at ombre vil være fint. Det tar seg liksom ikke så ut med rosa negler i julebordsesongen, eller? Jeg syntes i hvert fall ikke det, så jeg er veldig fornøyd med valget mitt. I tillegg så jobber jeg jo på en båt hvor jeg bruker uniform hver dag, og da er det greit at neglene er nøytrale og velstelte. I´m so happy!  Kan dere se hva som er i bakgrunnen…? ohhh my… Mer om det senere! Jeg ordner neglene på Anna´s beauty place her i Skien, og jeg er veldig fornøyd. Det tar rundt to timer, men likevel føles det ut som at det går fortere siden hun jobber så kjapt. Neglene holder også, og jeg mistet ikke, eller knakk noen forrige gang. Så jeg er imponert og håper at disse holder helt til neste time 3 desember. Desember dere!! Himmel, det er snart jul! Ellers ønsker jeg dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere!♥

Ps: Gratulerer så masse med dagen til min fine, fantastiske og perfekte mamma! Mammaen min har bursdag i dag, og hun er virkelig verdens beste. Måtte du få en fantastisk dag, så sees vi i morgen♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg