Ny video – Laura Lee LA øyeskyggepalett

God kveld dere fine!

F og jeg har nettopp kommet hjem fra en ganske lang tur, så nå har vi funnet frem teppene og satt oss til rette på sofaen. Det er så sinnsykt deilig å komme inn etter en lang gåtur når det er litt kaldt ute. Det er jo utrolig deilig at det er 10 grader i november, det må jeg si! Før vi gikk ut lagde jeg en klippe krans, så den har nettopp tatt plass i ovnen. Jeg fikk så lyst på noe, så da lagde jeg like gjerne det. Det begynner å lukte skikkelig godt nå, så jeg gleder meg! Men uansett: I går filmet og redigerte jeg enda en video, så nå er den publisert! Jeg er ikke helt trygg på meg selv med tanken på å vise meg selv helt uten sminke og slike ting, men nå er det altså ute der.. I tillegg så ble det litt feil med redigeringen, men som dere vet, så tar det seriøst et døgn å laste opp en video på youtube, så derfor ville jeg ikke begynne å redigere den på nytt osv…  Trykk HER for å komme til min Youtubekanal, og abonner gjerne på kanalen min! Da blir jeg kjempe glad♥ Nå skal jeg kose meg med klippekrans og snart sove, så vi blogges i morgen! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg