En fin start på dagen

God morgen dere!

Det ble ganske sent i går, og jeg tror ikke at vi var i seng før 01:00 kanskje. Så derfor sov vi litt lengre i dag, og det er så deilig! Jeg stod opp og tok på meg en ansiktsmaske for å få en ekstra fin start på dagen. Jeg elsker å vaske håret og ta ansiktsmaske på morgningen, da føler jeg meg så fresh. Dette er en av de nye ansiktsmaskene fra Glamglow som jeg viste dere i innkjøps videoen, og  den er jo så fin! Jeg elsker at den er rosa, og at det er masse glitter i den. Det er jo de to tingene som jeg liker best her i verden, hehe.  Jeg har negltime om kun en time, så egentlig har jeg ikke tid til dette…. Men, prioriteringer. Jeg har tenkt til å sette håret i en dott og kun ta på litt mascara. Jeg har blitt så mye flinkere til å forlate huset uten en bøtte med sminke i ansiktet. Da er det ekstra deilig at huden er frisk og fin, og det blir den så absolutt av denne masken.  Dessverre er det bare en liten tube, men den holder kanskje 3-4 ganger til. Jeg følte at jeg brukte ganske mye, men enda er tuben ganske full. Jeg har mange forskjellige masker fra Glamglow, og jeg må si at det merket er en av mine favoritter innen hudpleie! For det første så er innpakkingen amazing, og produktene funker på ordentlig.  Nå må jeg begynne å gjøre meg klar for å få nye negler. Som dere vet, så prøvde jeg ut et nytt sted her i Skien siden de andre knakk så fort.. Denne gangen har jeg ikke mistet eller knekt en eneste en! Jeg er så fornøyd med det, og gleder meg til å få freshe negler igjen. Jeg vet som vanlig ikke hva jeg skal gjøre med de, men det finner jeg nok snart ut av. Vi blogges senere! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg