– Når han spanderer –

God kveld dere♥

Jeg har satt meg godt til rette under teppe på sofaen. Mett og tilfreds! Tanken på at jeg har en iskake i fryseren, og at “Truls ala Helstrøm” begynner snart på tv gjør meg enda mer tilfreds og glad, hehe! Hverdagsluksus. Jeg har vært fysen på Ben&Jerry´s i flere dager nå, så vi dro på butikken i stad for å kjøpe det. Det hadde dessverre ikke, men de hadde en ny iskake som inneholder salt karamell, peanøtter og sjokolade. solgt! Så den skal jeg snart kose meg med. F og jeg har nemlig vært ute å spist i dag, så da pleier vi å ta desserten hjemme for å spare penger. Med det mener jeg meg, for han spiser ikke så mye usunt som meg…. Men jeg liker å tro det! Uansett: Vi dro på et nytt sted her i byen som heter o`Learys, og jeg er veldig positivt overrasket over stedet. F har vært der før, og han skrøyt skikkelig av det. Så jeg hadde faktisk ganske store forhåpninger.  o´Learys har de vist på mange av landes flyplasser, men der er det langt ifra like stort som dette er. Her i Skien er det gigantisk og det er til og med bowling baner, air hockey og en slags gaming sone. I tillegg så er det seriøst tv skjermer overalt, vi snakker to meter mellomrom mellom de. De er over alt! Det er kjempe store tv skjermer overalt slik at man skal kunne få med seg for eksempel en fotballkamp uansett hvor du sitter hen. Det er til og med tv skjermer på toalettene.  Jeg bestilte indrefilet, søt potet fries, bernaise og løkringer. Maten var veldig god, og jeg kan fint dra dit og spise igjen. Prisene var vanlige restaurant priser, så det ble vel rundt 1000kr på oss til sammen. Det skal sies at F drikker litt øl da, det er jo ganske dyrt når man spiser ute. Vi gikk ikke ut for å spise egentlig, men når F spanderer så sier jeg ikke nei, hehe!  Det var faktisk kun et ledig bord da vi kom dit! På en onsdag?! Så det er tydelig at det er populært. De hadde også skikkelig mange bord, så det var god plass der. Vi bowlet ikke siden vi ble så mette og ville hjem. Men en annen gang vil jeg absolutt spille litt, så spise og drikke. Der er det til og med lov til å drikke mens man spiller bowling! Eller er det normalt tro..?  F er bare to hoder høyere enn meg, så dette er det beste vi får til når vi tar en selfie sammen. Haha! Jeg håper at dere alle har en fin kveld videre, så blogges vi igjen i morgen! Nå skal jeg finne frem litt iskake ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg