Endelig min

Hei dere fine!

Denne morgningen har jeg vært skikkelig flink. Jeg har nemlig lagt vekk alle sommer skoene, og jakkene. Også har jeg vasket hele gangen slik at jeg kunne ta frem kåper og boblejakkene. Det er kanskje litt sent å gjøre nå i november, men det er jo fremdeles 10 grader ute. Jeg har gått i parajumperen min en kveld, og selv det ble for varmt. Men det er deilig at minusgradene ikke har kommet enda, for jeg hater å fryse! Uansett: Jeg har endelig fått klørne mine i Laura Lee sin Nudie patootie øyeskyggepalett! Som jeg har delt med dere tidligere, så har jeg hennes første palett og jeg elsket det så mye. Det er min “go to” øyeskyggepalett og det er bare så fint! Så kom hun ut med dette som er enda større og enda penere, men dessverre så ble det veldig fort utsolgt. Det kom “back in stock” en gang tidligere også, men da fikk jeg heller ikke tak i det…Men denne gange fikk jeg endelig kjøpt det, og jeg er så lykkelig♥
 Laura Lee er en youtuber for dere som ikke har kjennskap til hun. Jeg anbefaler dere å sjekke ut en video av hun, dere kommer til å bli frelst! Jeg elsker videoene hennes og syntes hun er skikkelig flink. Jeg kjøpte “Nudie Patootie bundel” som inneholdt palette og tre liquid lipsticks. Jeg kjøpte dette siden jeg som sagt har det forrige, og jeg vet at kvaliteten på produktene er sinnsykt bra! Kan kjøpes HER Jeg gleder meg så masse til å teste dette ut litt senere i dag! Er det noen som ønsker at jeg skal lage video om det?  Iiiiiii, jeg er så gira! Sminke gjør meg glad, haha! I dag har F og jeg egentlig ingen planer, så vi skal ikke noe spesielt. Han skal i hvert fall trene litt, så kanskje vi går en tur sammen senere. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere!♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg