Innkjøpsvideo

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har en fin kveld. Jeg har brukt dagen i Sandefjord, og derfor ikke rukket å stikke innom her før nå. Jeg har omsider fått lastet opp innkjøps videoen som jeg har snakket om siden jeg kom hjem fra London. Nå er den altså ute, og ta gjerne en titt! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen.. Det er litt kleint å lage en video når man ikke er så flink til det, men nå har jeg hivd meg ut i det og må bare akseptere at det er slik jeg ser ut, og høres ut. Jeg får ikke gjort noe mer med det! 🙂 Klikk på bildet, eller HER dersom det ikke funker for å komme til videoen, og min kanal! Abonner gjerne, eller lik videoen min. Da hadde jeg blitt kjempe glad! Nå skal jeg ta ansiktsmaske og et bad, så skal jeg kose meg på sofaen sammen med kjæresten min. Vi blogges senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg