En bra start på uken

Hei dere, og hei mandag!

Jeg elsker mandager, for da er det tid for en ny uke. Ny uke, nye muligheter! Jeg pleier alltid å tenke “jeg starter på mandag”, eller at “neste uke skal jeg være flinkere”. Men det pleier som regel ikke å skje, og livet går videre. Når man jobber slik som meg, så er det ikke så lett å holde rutiner innen verken mat eller trening. Dersom jeg hadde hat en 08:00-16:00 jobb så er jeg sikker på at jeg hadde vært et sunnere og mer aktivt menneske, men det har jeg ikke. Jeg har fri hver dag i to uker i måneden, og jeg trives jo godt med det. Men det er fort gjort å kanskje sove litt lengre og være våken til langt på natt. Heldigvis har mannen det slik han å, så vi er i hvert fall to om det. Jeg kunne aldri tenkt meg å være sammen med en sjømann som var borte fra meg i to uker hver måned, så jeg er jaggu glad for at vi er i samme båt. Bokstavelig talt, hehe! I dag sov jeg litt ekstra siden F er på kurs, så jeg har hatt mye tid for meg selv.  Da blir jeg på en måte litt lat. Når han er her pleier jeg å stå opp, sette på en vask, kanskje støvsuge litt og holde på. I dag har jeg ikke gjort annet enn å sminke meg og drukket kakao. Men det er godt å være litt alene også, men jeg gleder meg utrolig nok til han kommer hjem igjen, hehe!♥

 Mat får jeg heller ikke i meg når jeg er alene. Så det er kanskje ikke en så bra start på uken alikavell, haha! I går lagde jeg omelett til oss, mens i dag har jeg spist litt smash… Story of my life 🙂 Han kommer heldigvis snart, så da skal jeg lage et godt måltid til oss. Koselig!  Ellers i dag har jeg ikke så mange planer. Jeg skal en tur på posten for å hente en pakke, så skal jeg kjapt innom kremmerhuset. Jeg har siklet på noen gull krus som søsteren min har, så planen er å kapre noen slike. Så kanskje starte julegave shoppingen? Vi får se hva dagen bringer♥​  Nå skal jeg filme inn innkjøpsvideo, som jeg har plundret veldig med! Den forrige klikket og alt ble bare surr, så jeg lager like greit en ny en nå i dag. Jeg skal gjøre mitt beste for å få den opp så fort som mulig, siden jeg vet at mange av dere har ventet på den. Jeg må slutte å snakke for høyt om slike ting, for da er det alltid noe som klikker og jeg må begynne på nytt…. Pyttpytt. Jeg ønsker dere alle en super fin mandag, så blogges vi senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg