– NOVEMBER –

Hei dere fine!

Denne søndagen har gått så fort, så jeg har ikke rukket å stikke innom her enda. Vi bestemte oss ganske kjapt for at vi skulle komme oss en tur ut, så vi pakket en liten sekk og satt kursen mot åletjern. Det er et lite tjern rett ved oss, som er skikkelig koselig å gå tur rundt. Før det har jeg renset krabber og gjort det klart til å spises nå snart. Jeg er skikkelig kone materialet må jeg si, for jeg koket og renset krabber kun for at F skulle få spise det. Han er så glad i det, så jeg gjorde det for han. Jeg spiser ikke krabbe og syntes at de er skumle, men jeg har planer om å smake etterpå. Mammaen min spiser krabbe så og si hver helg, så jeg burde begynne å få det ned selv. Uansett: November er her, og jeg klarer ikke å forstå hvor oktober ble av?! Jeg skrev et innlegg med ting jeg hadde lyst til å gjøre i oktober, og jeg fikk jo ikke engang gjort halvparten! Ikke ble det noen sopptur og heller ikke julegavehandel. Jeg så virkelig fram til å gå på sopptur, men dessverre så fikk vi det ikke til da vi dro til London og temperaturen sank så. Så det var kjipt, men heldigvis har vi hatt en fin start på November♥ Jeg skal hjelpe søsteren min med å flytte, siden hun endelig har fått solgt leiligheten. Jeg har hjulpet hun å flytte tidligere, og det er faktisk veldig koselig. Folk maser om at det er så stress å flytte, men det er jo på en måte litt fint også. Et nytt hus, en ny start og slike ting.

♥ F og jeg skal på årets første julebord! Dette gleder jeg meg masse til, selvom jeg allerede er sliten på tanken. Haha! Party animal er jeg vel ikke akkurat. Vi skal ha julebord med jobben i skagen, så da må vi ta båten til Danmark, sove over der, så hjem igjen neste dag. Det blir veldig koselig, så jeg ser frem til det.

Nok en gang skal jeg også fikse neglene mine. Jeg ordner de hver måned og forrige gang ble jeg skikkelig fornøyd! Så jeg kommer til å fortsette å gå dit siden de har holdt i tre uker og er like fine! Denne gangen vil jeg ha litt lengre, smalere og i ombree eller hvordan man skriver det. Jeg har troen på at det blir skikkelig fint! Jeg skal ta siste runde med belkyra for å få maksimalt resultat. Jeg er så gira og spent på om det funker så bra som jeg håper. Jeg har skrevet et eget innlegg om det HER

♥ Jeg skal enda en tur til Sandefjord for å spise middag sammen med mamma. Det er så knapt med tid når vi er hjemme. Tro det eller ei, men de to ukene går så sinnsykt fort. Så jeg føler ikke at en liten tur i Sandefjord er nok på en hel måned liksom.Hvor mye jeg får tid til i november vet jeg heller ikke, for det går for fort. Nå har vi snart hatt fri i en uke allerede, så skal vi på båten igjen om en. Når vi kommer hjem fra båten igjen er det jo søren meg snart desember! Skal jeg begynne å pynte til jul før vi drar ombord igjen, eller vente til vi kommer hjem tro.. I år skal vi jo jobbe i julen, men det er hyggelig å ha julepynten fremme selvom for vi kommer jo hjem i blant.  Nå skal jeg ta en lang dusj, og ansiktsmaske. Det er så deilig å komme inn igjen etter en lang dag ute i naturen. Naturen er skikkelig fin her i telemark, det skal de ha. Ellers lengter jeg tilbake til fjorden og havet, men det får gå enn så lenge. Jeg håper at dere har en fin søndag, så blogges vi senere♥

1 kommentar
    1. Drømmer meg bort i andres november-planer når det eneste jeg har tid til er å stresse over kommende eksamener… 😀 Håper uka, måneden, resten av året blir bra! God søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg