Lørdag i Sandefjord

God kveld dere fine!

Jeg håper at dere har hatt en fin lørdag, og at dere har det fint. Jeg har nesten akkurat kommet hjem til Skien igjen etter en liten overnatting i Sandefjord. Det var veldig hyggelig og jeg har kost meg masse. Jeg har alltid lyst til å bli lengre, men denne gangen ble det sånn. Jeg har allerede planlagt å reise tilbake igjen i starten av uken, så det er ikke så lenge til. Jeg hater at Skien er så langt unna Sandefjord, men heldigvis har F gått med på å flytte til Sfj etter hvert. DA blir jeg lykkelig! Men frem til det bor vi i Skien, og det er helt ok. Hva gjør man ikke for kjærligheten dere?! Haha♥ Vi har hatt gjester hos mamma i dag, så det eneste som har skjedd i dag er egentlig det. I tillegg så tar det jo så lang tid å kjøre tilbake til Skien også, så jeg føler ikke at jeg har gjort så mye i dag. Men det var veldig koselig å se familien og bare slappe av. Vi bakte kake blant annet, som ble så god! Så det var veldig digg!  Nå skal jeg gjøre meg skikkelig komfortabel og sette på “Skal vi danse” på tv2 sumo. F er ute med noen kompiser i dag, så jeg har alene hjemme kveld. Men han kommer heldigvis snart hjem, så da skal vi kose oss. I morgen håper jeg på en mer produktiv dag, og kanskje noen innlegg som dere har ønsket dere. Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg