Halloween makeup – VIDEO

Hei dere! 
Jeg holdt på å skrive “god kveld”, men det er jo ikke kveld enda selvom det ser sånn ut.. Jeg hadde planer om å laste opp denne videoen tidligere, men herregud så lang tid det tar! For det første så fikk jeg lastet den opp i går kveld, MEN så ble den blokkert på grunn av at jeg brukte feil musikk.. Noe med opphavsrett osv. Så derfor måtte jeg endre den, så laste den opp på nytt. Jeg lastet den opp rundt klokken 11:00, og først nå er den fullført og lastet opp. I feil kvalitet vel og merke… Så denne Youtube karrieren samarbeider mildt sagt ikke med meg. Det er jo ikke normalt at en video på 6 minutter skal ta flere timer å laste opp, eller? Uansett, nå er den i hvert fall ute. Som jeg har lovet, så kommer innkjøpsvideo fra London også ganske snart. Jeg må bare beklage at det har tatt litt tid, men jeg håper det går fint. Dersom dere har noen ønsker om hva jeg skal lage video om, så skrik ut! Jeg syntes det er kjempe gøy, selvom jeg ikke er så flink enda♥
Jeg fikk mange tilbakemeldinger på sminken min i går, og det var hyggelig! Jeg gleder meg allerede til neste års Halloween. Da håper jeg at jeg rekker å lage flere forskjellige sminke looker, dersom jeg er hjemme fra jobb da så klart. I dag har vi ikke gjort så mye annet enn å handle litt nødvendigheter fra butikken og Rusta. Det er så mye fin julepynt overalt, så jeg vil neste hamstre og begynne å pynte nå! Men det er bare november, så det må vente. Vi blogges senere♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg