Dagens liste

 God morgen dere fine♥

Jeg håper at dere har en fin morgen! Det har i hvert fall mannen og jeg. Vi kom litt senere hjem fra jobb i går da båten var forsinket pga mye vind. Men det gjorde ikke så mye, siden vi viste at vi skulle hjem uansett hva klokken ble. Denne perioden på jobb har vært veldig fin, rolig og behagelig. Jeg liker bedre når det er litt mer å gjøre, men for all del, dette er lavsesongen og det er ikke noe annet å gjøre med det. Da vi kom hjem var huset allerede varmt og kjøleskapet var fult, så jeg begynte ganske kjapt å lage en bedre middag. Det ble entercote isteden for indrefilet for en gangs skyld, men det var godt! Forrige periode dro vi til London og koste oss masse der, men derfor føltes friperioden litt kort siden vi liksom ikke fikk vært hjemme like mye. Denne gangen skal vi så og si kun være hjemme og kose oss før vinteren kommer for fult. Ellers ser denne dagen slik ut:  ♥ Først av alt skal jeg spise frokost som F har laget, og nyte en kopp kaffe på sofaen. 

♥ Ganske snart skal jeg komme meg avgårde for å hente jakken min på rens. Jeg er ordentlig redd for at den kan ha blitt ødelagt. Den skulle tross av alt ikke vaskes, og det skulle ikke ta mer enn en uke. Nå har den blitt vasket og det er over to uker siden….Ugh. 

♥Jeg må innom Nille for å kjøpe inn en Halloween bolle som jeg kan ha godteri i. Vi regner med at det kommer noen på døren i kveld, så da må vi ha litt snop klart! Jeg gledet meg faktisk til å få barn på døren, men etter å ha sett hvordan folk kler seg ut i år, så gruer jeg meg litt. Jeg blir så fort redd, og får ikke sove.. Jeg skal faktisk filme en video i dag! Jeg er litt sent ute kanskje, men jeg vil lage en kul sminke look for Halloween. Det er jo Halloween i dag, så egentlig er det innafor dersom jeg får den opp og ut i dag da. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste! Hva med glam skull, kanskje? Jeg har aldri gjort noe sånt tidligere, så det blir spennende å se om jeg får det til!

♥ Alt av husarbeid er gjort og det ser veldig fint ut her, det eneste som mangler er blomster. Så planen er å få kjøpt med en bukett eller to.

♥ Planlegge. Jeg vil så gjerne publisere innlegg 1-2 ganger om dagen, men når hjernen er tom og jeg ikke finner noe å blogge om så blir det til at bloggen står tom. Dersom jeg planlegger innlegg, så vet jeg hva jeg skal skrive om og det blir mye lettere! Så i dag skal jeg sette med ned og planlegge blogginnlegg!  Det er så godt å være hjemme♥

Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Så blogges vi senere♥

5 kommentarer

Siste innlegg