Et stort skritt å ta

Hei dere!

Energinivået er ikke helt på topp og jeg begynner utrolig nok å bli litt forkjølet. Det er jo ikke noe nytt, for jeg blir alltid forkjølet rundt disse tider. Air condition ombord er ikke helt på min side, og vil meg vondt, så derfor snufser jeg og nyser hele tiden 🙂 Men nå er det under en uke igjen, så jeg lever på den tanken. Herremin så deilig det blir å komme hjem! De siste dagene har det vært mye sjø, altså høye bølger, så når jeg ikke har vært på jobb har jeg egentlig bare ligget på lugaren og prøvd å slappe av og samle energi. Det er så slitsomt når det er høye bølger! Men i dag er det rolig og fint, så derfor stikker jeg innom her for å si hei til dere! Det er faktisk en veldig stor greie for meg i dag, for jeg går uten extensions på jobb! Jeg skjønner at mange av dere ikke syntes at det er en big deal, men for meg er det det. Jeg går aldri uten, spesielt ikke på jobb. Men i dag gjør jeg altså det! Jeg har ikke bilde av meg selv uten for øyeblikket, men håret mitt er kort altså! Vi snakker skulder lengde. Jeg har et håp om at jeg skal klare å gå litt mer uten slik at mitt eget kan vokse seg langt. Jeg trives virkelig ikke uten, men så klart er det mye deiligere å slippe å ha spenner festet til hodebunnen hele dagen. I tillegg så sparte jeg litt tid på morgningen i dag, det var fint. Jeg gleder meg masse til jeg kommer hjem slik at jeg kan gi dere bedre innhold og flere innlegg om dagen. Så hold ut med meg! Å husk at jeg gjerne tar imot forslag til hva jeg skal blogge om, slik at dere får lest om det dere vil. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi plutselig <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg