Lørdagskos

Hei mine fine!

Jeg håper det står bra til med dere, og at dere koser dere denne lørdagen. Det er seriøst lørdag allerede, og dagene flyr jo avgårde! Det er så sinnsykt deilig å snart være ferdig med den første uken ombord på jobb. Det betyr at det snart bare er en uke igjen. Når jeg kommer hjem igjen har jeg lyst til å filme flere sminkevideoer og slike ting. Så gleder jeg meg skikkelig til å se søsteren min og mamma igjen. Det er alltid kjipt å ikke få sett dem så ofte jeg vil, men slik er situasjonen for øyeblikket, så det får gå. Når F og jeg kommer hjem har jeg avtalt med han uten at han vet det, at vi skal dra på en lang tur i skogen en dag. Pakke med oss mat og drikke, og være ute i naturen en hel dag. Det kommer til å bli så sinnsykt deilig! Jeg lengter… Siden det er lørdag i dag betyr det at det er grøt til lunsj, og det er så koselig! I tillegg så er jeg tidlig ferdig, og skal se på “Skal vi danse”. Til morgningen i dag var jeg sikker på at jeg ikke kom til å klare å holde meg våken for å se på det, men det skal ikke bli noe problem nå. Jeg sover så sinnsykt dårlig om nettene, og jeg føler at jeg ikke får nok søvn.. Det er ganske slitsomt 🙁 Spesielt når jeg jobber 12 timer om dagen… Jaja, det går fint. Jeg har forresten kjøpe Sophie Elise sin nye bok, har noen av dere lest den? Jeg har lest den forrige og likte den godt, så jeg er spent på denne! Jeg ønsker dere en fin lørdag, så blogges vi senere♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg