Ned tre kilo på to uker

God morgen alle fine!

Dagen min har vært ganske bra frem til nå, og jeg føler at jeg enkelt skal komme meg gjennom disse ukene på jobb. Det må sies at det var utrolig tungt å stå opp i dag, men jeg fikk det til. Jeg har aldri forsovet meg og kommet for sent på jobb eller skole i hele mitt liv, “bank i bordet”, så jeg kommer meg alltid opp etter at klokken har ringt. Jeg jobber dag, noe som betyr at jeg har kveldene fri og det liker jeg. Det betyr at jeg kan se på “Skal vi danse” ♥ Jeg gleder meg seriøst til det hver dag..Det er ukens høydepunkt. Men det betyr også at mine mat rutiner kommer til å funke og at jeg får i meg det jeg trenger. Dersom jeg jobber natt så spiser jeg middag til frokost og brød resten av dagen..Jeg er utrolig dårlig på å få i meg nok mat, men denne gangen skal jeg virkelig få det til altså! Jeg kan klare meg med to brødskiver på en hel dag, men da kommer også sukkersuget veldig fort og da spiser jeg for eksempel sjokolade… Jeg har med meg sunnere valg denne gangen, og har ingen planer om å besøke taxfree´n før fredag eller lørdag. Ferdig snakket.  Jeg har nemlig lagt litt på meg de siste månedene, og det liker jeg svært dårlig. Jeg sier ikke at jeg er tjukk osv, men jeg trives bedre når jeg er noen få kilo tynnere og litt strammere. Planen er å gå ned tre kilo på disse to ukene, så får vi se hvordan det går. Det hele handler jo om å spise sunt, være i aktivitet og ikke minst, få i seg nok mat. Den siste tiden har jeg spist lite, men usunt og det legger man merke til på kroppen. I tillegg så har jeg hatt mye mindre energi enn vanlig, og det kan komme av at jeg har spist dårlig og ikke fått i meg det jeg trenger.  Tre kilo på to uker er ikke mye, men det er ikke lite heller. Å om jeg klarer det aner jeg ikke, for jeg har aldri i hele mitt liv prøvd å gå ned i vekt. Så det blir spennende å se hva vekta viser når jeg er hjemme igjen. Kanskje jeg spiser så mye at jeg til og med går opp i vekt? Haha, hope not! Uansett: Jeg ønsker dere alle en kjempe fin onsdag, så blogges vi senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg