Siste dag i London

God kveld! 

Herregud så fort tiden går her i London.. Jeg ser for meg at jeg skal rekke et innlegg før vi går ut av døren om morgningen, et på ettermiddagen og et rundt kveldstid. Det kan jeg bare glemme! Her går det i ett, og det er undergrunn frem og tilbake. I dag dro vi tidlig avgårde for å kjøre buss rundt i byen. Dette er (som jeg sa tidligere) en fin måte å komme seg rundt på, og å se byen på. Så hoppet vi av et eller annet sted, for å ta undergrunnen til Stratford. Westfield Stratfor city er et veldig stort kjøpe senter, som jeg virkelig hadde lyst til å dra på. Der hadde de blant annet Missguided, Morphe, Victoria´s secret, Primark, MAC og NYX. Her har de seriøst egne NYX butikker, mens vi i Norge har en liten hylle på H&M? jaja… Hovedgrunnen til at jeg ville dit var på grunn av Morphe og Missguided. Jeg har kun bestilt klær fra Missguided og elsker de jo, så det passet glimrende at jeg faktisk fikk vært i selve butikken! “Dessverre” ble det kun et innkjøp derfra, men det er ikke nødvendig å kjøpe ting som man ikke liker ved første øyekast. Vi var på dette senteret i kanskje 2-2,5 timer og spiste en lunsj der også før vi dro tilbake til hotellet.  Rett før dette møtte vi en venninne og kollega som bor her i London, så vi har vært litt med hun! Det var veldig koselig å møte en man allerede kjenner, og vi koste oss med litt shopping, Fish&chips og en drink på en pub litt senere. Det tar jo så klart litt tid å reise frem og tilbake, og ikke minst finne frem. Så tiden gikk veldig fort og vi har ikke gjort så mye annet enn å shoppe litt og spist mat. Men for all del, det er to av mine favoritt ting å gjøre! Så jeg koste meg masse, og håper at F gjorde det samme.  Jeg har handlet en del, og gleder meg masse til å vise dere det på video! Men før det har jeg en vlogg jeg må lage. Himmel…Det kommer til å bli utfordrende, men jeg håper på at jeg får startet å redigere den allerede i morgen kveld. Vi reiser hjem ganske tidlig i morgen, og det skal så klart bli godt å komme hjem selvom vi gjerne kunne vært noen dager til. London er en fantastisk fin by som vi veldig gjerne vil besøke igjen. Nå har vi liksom gjort de “grunnleggende” tingene som “London eye”, “London dungedon” og sightseeing. Vi kunne også tenkte oss å gå noen turer, besøke Hyde park og litt slikt. Men vi kommer absolutt til å reise tilbake, så vi tar det igjen senere. Ellers så håper jeg at dere alle har det fint i Norge! Og jeg lover bedre blogging så fort jeg er på norsk jord og inni vårt fine hus. Jeg kan i hvert fall garantere at det blir innkjøps videoer, jeg tror kanskje jeg skal ta det i to omganger ? En makeup og en med klær, og diverse. Jeg har handlet fra blant annet Missguided, Morphe, Hollister, Laura mercier, Stila, Huda beauty, Primark og litt mer. Så jeg er lykkelig over at jeg fikk tak i det jeg ønsket selvom Sephora ikke finnes her..  Nå skal jeg prøve å pakke ned alt vi har kjøpt, så blir det tidlig kvelden på oss. Vi må tross av alt lade opp til hjemreisen og den lange kjøreturen fra Oslo til Skien. Jeg ønsker dere alle en super fin kveld/natt! Så blogges vi i morgen♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg