Ready for takeoff

Hei dere!

Vi har nettopp kommet frem til gaten og sitter nå og venter. Vi har spist en god frokost her på Gardemoen og er nå klare for å gå inn på flyet hvert øyeblikk. Jeg har allerede begynt å filme, så vlogg kommer! Om det blir flere små vlogger eller en stor har jeg ikke bestemt meg for enda, hva syntes dere? Dette blir sååå gøy og jeg gleder meg enormt masse til de neste dagene. Vi skal se på masse interessant og rett og slett være skikkelig turister. Som jeg har sagt før, så har F aldri vært i London. Så det blir gøy å vise han den fantastiske byen!

Jeg ønsker dere alle en fin dag videre, så blogges vi fra London! <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg