En fin overraskelse

Reklame | Sukhi

Hei igjen mine fine!

Jeg håper at mandagen har vært grei så langt? Skole og jobb er vel snart over, så da kan kveldskosen begynne♥ F og jeg er jo hjemme hele dagen, så vi har ingenting å klage på. En slik jobb vi har passer oss ganske perfekt egentlig, bortsett fra at jeg vil ha hund.. En vakker dag, som jeg pleier å si♥ Jeg har nettopp vært en tur ute av huset for å hente noe på apoteket og kjøpe en gorillapod slik at vloggingen vil bli en lek! Så var jeg innom postet for å hente en sponset pakke som jeg har gledet meg så masse til å motta! Jeg har ventet en stund på den siden produktene tross av alt blir laget i Nepal, så da jeg skjønte at det var nettopp disse som hadde ankommet postkontoret ble jeg så glad! Dette er altså håndlagde ullkuletepper som er laget i Nepal. Da jeg først ble spurt om å bli sponset med noen produkter gikk jeg inn på instagrammen deres og fant så utrolig mye fint! Jeg hadde aldri hørt om Sukhi før, men nå har det virkelig vekket interessen min og jeg kunne virkelig tenkt meg å kjøpe noen selv, for jeg vil ha flere! Jeg fikk tilsendt to ullkuleteppene hvor den ene er grå og hvit, mens den andre er mer rosa og lilla. Jeg ville ha en som var ganske nøytral, og en som jeg kunne bruke under for eksempel en vase med rosa roser. Tenk så fin den rosa blir til sommeren! Nå ønsker jeg meg virkelig flere av disse, blant annet beige eller høstfarger. Slike kuletepper, eller detaljer om du vil, gjør så mye i huset syntes jeg! Dette var virkelig et tilskudd som jeg trengte♥​ Det høres kanskje rart ut, men disse ga meg så mye! Det å motta disse ga meg ny motivasjon til å lage fine bilder og dele med dere. Det ga meg mer liv, haha! Det høres litt tullete ut, men jeg syntes de er veldig fine og jeg setter så stor pris på at jeg var så heldig å få disse. Sjekk ut denne siden for å se video  av hvordan de får til å lage slike fine tepper. De selger ikke kun kuletepper, men også ulltepper, patchwork tepper og Beni ourain tepper. Det er virkelig verdt å ta en titt, jeg garanterer at dere finner noe dere liker!   De kom med et lite kort hvor det står hvem som har laget dem, det syntes jeg var veldig koselig. Har dere noen gang opplevd det? Ikke jeg! Det gjorde det litt mer personlig og man setter kanskje mer pris på produktet. Jeg syntes i hvert fall at det var en fin ting! Å det å bestille noe, for at noen så skal lage det med hendene sine, så sende det til meg er veldig fint. Det blir litt mer spesielt enn å gå inn i en butikk og kjøpe noe alle andre har. Da foretrekker jeg Sukhi!  Dette ga meg en fin mandag og masse ny blogg motivasjon! Dere kommer nok til å se disse mye fremover♥ De som jeg har hått heter “Kukee” og “Nina” – De kan fås i mange forskjellige størrelser.Nå står middag for tur, og ikke minst pakking.. Jeg har ikke begynt å pakke til London enda, for hva i alle dager skal jeg ha med? Det er seriøst meldt 22 grader og sol, så skal jeg ta med meg en kjole, shorts, eller bukse? Hmm..Jeg må ikke pakke med for mye heller, for jeg skal shoppe! Vi blogges♥

5 kommentarer

Siste innlegg