Hello love

Hei dere fine! 

Jeg stod opp ganske tidlig i dag siden jeg hadde en negltime. Dessuten så la jeg meg før klokken 00:00 i går, så jeg våknet av meg selv i 07:30 tiden. Det var veldig deilig å stå opp mens det var mørkt, spise frokost og ha god tid. Når jeg har god tid så resulter det som regel i en del mer sminke enn vanlig. Det begynner med det grunnleggende, så ser jeg på klokken og ser at jeg rekker å lage en fin øyeskygge look i tillegg. Det skjedde med andre ord i dag, så derfor tenkte jeg det var passende og dele min nye kjærlighet med dere! Som dere alle vet nå, så er sminke min greie og jeg virkelig elsker det. Jeg kan gå opp på soverommet kun for å ta en titt på sminken min, swatche litt også gå ned igjen. Noen andre som gjør det? Anyways! Jeg bestilte “Blood sugar” paletten fra Jeffree Star cosmetics og den hentet jeg på mandagen. Jeg falt pladask så fort jeg så de fine fargene og nå har jeg også fått testet dem ut. SAMSUNG CSCFørst av alt…pakningen. Den er noe for seg selv og virkelig unik. Har dere noen gang sett en øyeskyggepalett som ser slik ut? Nei. Det er så kult og det skiller seg ut fra alle andre.  Disse bildene er tatt nettopp og jeg sminket meg for syv timer siden, så til å være litt “ufresh” så er det veldig bra syntes jeg. Jeg har til og med snytet meg mange ganger, løpt og fryst nesten ihjel. Kameraet ville ikke ta bilder ordentlig heller, så jeg føler ikke at bildene viser fargene riktig. For det er mer glitter og ser enda bedre ut i virkeligheten. SAMSUNG CSCFargene er suuuuper pigmentere og skikkelig enkle å jobbe med. Øyeskyggene fra Jeffree Star er absolutt de beste, så dersom dere vurderer å koste på dere et, så gjør det! Det er absolutt verdt det syntes jeg. Å bare tenk så mange fine looker man kan lage med dette! SAMSUNG CSCSiden jeg allerede skulle bestille fra Vita, så tok jeg med to liquid lipsticks også. De ser veldig like ut, men på leppene er de helt forskjellige. Den ene er skikkelig nude, mens den andre er mer brun. Jeg kjøpte fargene ” mannequin” og “celebrity skin”. Disse sitter kjempe lenge, smitter ikke av på glass og legger seg fint på leppene. I´m so happy!SAMSUNG CSCSåå, det var min nye kjærlighet! Den kan kjøpes HER.  Ellers er jeg litt deprimert over at neglene mine ikke ble slike jeg ville ha. Og at jeg farget håret mitt i går og det heller ikke ble slik jeg ville. Great. Slike ting gjør meg deppe, sur, irritabel og skikkelig frustrert. Neglene skal jeg ta i egen hender allerede nå, og håret mitt skal jeg få fikset før London i hvert fall. Forestill dere meg i London med det styggeste håret og rare negler, oh no… Jeg må fikse!! Jeg ønsker dere alle en fin dag videre, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg