It´s cold to be home

God morgen alle fine!

Det er så fantastisk og endelig være hjemme. Kjæresten og jeg kom hjem fra sjøen/jobb i går, så nå skal vi være hjemme i fjorten dager. Woho! Vi skal jo også til London og jeg skal en tur til Sfj, så jeg tror at denne friperioden blir veldig fin. I dag sov jeg mye lengre enn vanlig, men til mitt forsvar så har jeg stått opp 06:00 hver eneste morgen i to uker, så det var nødvendig. Da jeg våknet gikk det litt rundt og det føltes ut som at vi var ute i sjø enda, haha. Det har vært to uker fylt av kanselleringer og høye bølger, så man har liksom ikke så god “bakkekontakt” om jeg kan si det sånn. Jeg fikk til og med et blåmerke på hoften siden jeg smalt inn i en rydde tralle den ene dagen da det var så mye sjø, men det går fint! Sånn er det å jobbe på sjøen rundt disse tidene. På mandagen var vi en liten tur hjemme for å kjøpe inn mat, blomster og skru på varmen. Så da vi kom hjem i går var huset liksom klart til å tas i bruk. Det er jeg skikkelig glad for at vi gjorde.  SAMSUNG CSCDet er jo så sinnsykt kaldt allerede?!  Den dagen vi dro ombord var det seriøst 20 grader, og nå er det 3?! Jeg skal levere Parajumperen min på rens etterpå for å si det sånn, for den må snart tas i bruk. Det er så kjipt med denne tiden hvor det er iskaldt på morgningen, men blir litt bedre utover. Hvilken jakke skal man ha da liksom?SAMSUNG CSCSå planen i dag er å sende noen pakker som jeg har solgt på Tise, så skal jeg en tur på Herkules for å rense jakken og kjøpe hårfarge. Så skal jeg nok vaske litt og få litt mer orden. Den første dagen hjemme er ikke så veldig innholdsrik, men det er veldig deilig og ta det litt med ro etter jobb. Jeg håper at F vil bli med meg på senteret og kanskje gå en tur før vi spiser middag. Jeg vurderer også sterkt å melde meg inn på Elexia denne perioden hjemme, så jeg håper det lar seg gjøre. Det er bare så kjipt at vi må gjennom bommen hver gang vi skal trene, jeg blir så irritert! Det blir bra når F blir med til Sandefjord, der er det ingen bommer og livet er bedre. SAMSUNG CSCNå skal jeg koke kaffe og lage mat til oss. F sover enda, men har har jo jobbet natt og har helt annerledes døgnrytme enn meg. Men han må snart stå opp slik at vi får han på rett spor igjen. Jeg ønsker dere en fin dag så lenge, så blogges vi senere! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg