Må jeg opereres?

Heihei dere fine!

Jeg håper at dere alle har en fin lørdag♥ Lørdagen min har vært veldig bra, og skal snart bli bedre da jeg skal kose meg med “Skal vi danse” og godteri! Jeg elsker det programmet og jeg gleder meg seriøst til lørdagene for da kan jeg se det. Så er denne dagen over også, og det står ikke mange igjen! Herreguuuuuud som jeg gleder meg til tirsdagen. Da skal vi hjem på fri og være godt plantet på bakken. Det har vært mye bevegelse i skipet flere dager, og i dag er ingen unntak. Jeg må holde på zero boksen min mens jeg blogger slik at den ikke velter. Så slik er det! En annen ting som foregår om dagene er kjeven min. Den låser seg, knekker og er vond til tider. Jeg kan sitte stille, så låser den seg plutselig og jeg får den ikke “opp” eller løs, eller hva jeg skal si. Dette har vært et problem veldig lenge, men den siste tiden har det blitt mer “ekstremt” og det er problemer daglig. Det knekker for hvert eneste tygg og jeg kan lage skikkelig høye “knekke” lyder. Har noen hatt samme problem? Jeg har nevnt det for legen min, men der var det ingen hjelp å få. Det ble sagt at det ikke er noen som spesialiserer seg på kjeven, så det var litt vanskelig å vite om man skulle sende meg til tannlege eller øre/nese/hals… Så hva kan jeg gjøre? 

For å være ærlig, så håper jeg på en løsning om det enten er operasjon eller botox. Jeg har lest om at man kan bruke botox for å lage en slags pute slik at kjeven skal holde seg i sporet sitt, men hvor kan jeg gjøre det tro? Så mange spørsmål, og ingen svar..Jeg trenger i hvert fall å gjøre noe! Så dersom dere har noen tips, kommenter gjerne slik at jeg blir kvitt problemet! 🙁 Nå skal jeg legge meg under dynen og slappe av mens jeg prøver å holde meg fast..Altså, denne sjøen….. Jeg ønsker dere en fin kveld. Vi blogges! ♥

3 kommentarer
    1. Jeg har hatt det. Det skjedde plutselig når jeg var 18 år,etter en skummel opplevelse på bussen hvor jeg ble truet med kniv. Jeg tror det var det som utløste det. Hos meg gikk det bare over av seg selv etter ca 4/5 år. Er 34 nå, og har null problem med det. Men det kan komme av stress og at du spenner deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg