klar for forandring

Hei dere fine!

Det er veldig hyggelig å få inn ønsker til hva jeg skal blogge om, så fortsett med det! Det gjør meg motivert. I dag har F og jeg rukket å kjøre en tur hjem, så det var skikkelig bra. Det er så deilig å komme seg en tur på land, få litt luft, få med seg overgangen fra sommer til høst og ikke minst få sett hvordan huset har det. Vi hadde ikke så mye tid, men det er godt å ha det gjort før vi går inn i uke nummer to på sjøen. Nå begynner nedtellingen! Jeg gleder meg veldig masse til vi skal hjem, for denne gangen har vi en del planer. Jeg gleder meg enormt masse til å klemme søsteren min, mamma og de fine hundene. Så gleder jeg meg utrolig masse til å dra til London sammen med kjæresten min. I tillegg så har jeg lyst til å lage flere youtube videoer (som jeg fikk ønsker om) så det tror jeg blir bra! Jeg håper også at jeg kan lage en innkjøps haul fra London, er det interessant tro? Anyways! Dere er sikkert utrolig lei av meg og hårfarger, haha! Men, jeg tror jeg at kommet til en beslutning og funnet ut av hva jeg ønsker. Jeg har veldig lyst til å teste ut en slik hårfarge som dere ser på bildene under. Slik har jeg aldri hatt før og jeg tror det vil passe meg, tror dere? jeg har alltid enten hatt kjempe lyst, eller kjempe mørkt. Så nå vil jeg prøve en mellomting og forhåpentligvis holde det sånn slik at mitt eget hår kan vokse og bli langt. Jeg vil ikke bli helt brun, og ikke helt blond, så derfor noe i mellom! Jeg har lyst til å fortsette med sminkevideoer, og jeg elsker virkelig sminke. Da føler jeg det lyse håret ødelegger litt med tanke på at det blir så “mye “, så litt mer naturlig hårfarge tror jeg blir fint. Planen er å få det til neste gang vi er hjemme, så krysser jeg fingrene for at det blir bra. Jeg ønsker dere alle en fin dag videre. Vi blogges senere!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg