Vanskelig om dagen

God kveld dere!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blogge noe i dag, men jeg ville innom en liten tur og si hei! Jeg føler så klart på det når jeg lag bloggen være stille i flere dager, men jeg har som alltid en grunn. Vi har vært kansellert helt siden i går morges, så det betyr at det har vært mye sjø. Mye sjø gjør til at det er generelt vanskelig å gjøre ting. Ting som å trene, dusje og slike ting blir på en måte en utfordring. Så har vi jo ikke hatt gjester ombord, så vi har ikke gjort så mye annet enn å vaske. Så jeg har vært litt sliten og demotivert, så jeg har sovet isteden for å blogge. Men nå ser det ut som at vi er tilbake i rute og går som normalt. Så jeg håper på bedre energi og at jeg får mer motivasjon <3 Jeg håper at dere alle har det fint, og jeg ønsker dere alle en fin lørdag videre.

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg