It´s my birthday!

Hei alle sammen!

I dag har vært en fin dag♥ Jeg har bursdag i dag, og er endelig 21 år! Noen ganger skulle man trodd at jeg er 31, eller 51, men jeg er altså 21! Det er så gøy å ha bursdag syntes jeg, for man får litt ekstra oppmerksomhet. Jeg vet at mange ikke bryr seg om å ha bursdag, men dere må innrømme at det er litt stas? Jeg syntes nå i hvert fall det! Jeg skulle så klart ønske at jeg våknet i sengen min hjemme, sammen med kjæresten min og ventet på en bedre frokost, menmen. Jeg sov på min egen lugar siden F og jeg jobber motsatt, så jeg har sovet lite og dårlig generelt. Jeg bråvåknet i 5 tiden, men klarte heldigvis å sovne igjen. Så stod jeg opp 06:15, og like etter det ringte søsteren min. Hun sa “jeg er her” og jeg skjønte ingenting! Så hadde hun kommet på kaia med kake og gaver♥ Det var så koselig og snilt! I tillegg så hang det en pose på lugaren min med masse gaver..ååhh♥Jeg viser dere gavene mine i et eget innlegg litt senere! Nå er jeg ferdig på jobb og skal slappe av, så er bursdagen min over for denne gang. Den har vært veldig fin og jeg har fått mange klemmer av gode kollegaer, koselig! Det eneste kjipe som skjedde i dag var at neglen min brakk da tantebarnet mitt (hunden til søss) løp meg ned for å gi meg kjærlighet. Men det var verdt det♥ Jeg håper at dere har en fin dag! Vi blogges senere♥

7 kommentarer

Siste innlegg