Tirsdag 18.09

Heihei dere fine! 

Gjett hvor jeg er?! Jeg er så klart tilbake på sjøen, etter to fantastiske uker hjemme sammen med min kjære. Det er nesten slik at jeg ikke husker hva vi har gjort disse to ukene hjemme, for de forsvinner så fort av gårde igjen.. Men jeg vet at jeg har kost meg og hatt det bra. Det startet så utrolig bra med en hyggelig Oslo tur sammen med jentene mine, masse familie tid og fine middager med mannen. Perfekt! Derfor er det litt kjipt å skulle tilbringe de neste fjorten dagene inne på en båt, men det går fint. Det er jo jobben min som dere vet, og jeg elsker den! En liten ting som jeg syntes er litt plundrete er sjøen. For akkurat nå bølger det litt, ikke mye, men litt. Den første dagen ombord syntes jeg at sjøen skal holde seg rolig, for det blir så vrient å dusje osv, menmen..Som jeg har nevnt for dere før, så sliter jeg jo såååå med migrene og jeg pleier å få tidenes anfall den dagen vi drar på jobb, men ikke i dag?! Det er verdt å nevne siden det så og si aldri slår feil, så kanskje jeg er på bedringens vei? SAMSUNG CSCJeg skal jobbe dag, så jeg var ferdig allerede 18:30. Det er veldig deilig, så jeg er fornøyd med det. I tillegg så får jeg sett på tv på kvelden, som Skal vi danse osv! Det gjør dagene bedre♥ Nedturen er at F jobber natt, så vi kommer ikke til å sove på samme lugar eller se hverandre like mye som vi pleier. Men så klart går det veldig fint, og vi klager ikke. Men når man er vandt til å sove sammen, våkne sammen og slike ting så er det så klart uvant. Vi er i hvert fall på samme båt og samme dekk! SAMSUNG CSCJeg håper at dere alle sammen har det fint? Nå skal jeg veldig snart spise kveldsmat, så skal jeg legge meg. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre, så blogges vi i morgen!♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg