SMINKEVIDEO

Hei igjen dere fine! 
Her er altså min aller første sminkevideo, og min første video på Youtube! Jeg turte ikke å gå all in og forklare hvordan jeg sminker meg og slike ting, men det kommer kanskje etterhvert. Trykk på tannhjulet og på bedre kvalitet slik at filmen ikke er så uklar! Kameraet jeg bruker til å filme er Samsung NX1000, og det funket helt ok. Mange av produktene ble ikke tydlige nok, så det klippet jeg vekk og la heller inn tekst der det står hvilket produkt jeg brukte. Slik som dette pleier jeg å sminke meg dersom jeg skal noe litt ekstra, som å spise ute sammen med kjæresten min. Jeg bruker ikke å sminke meg så mye hver dag, spesielt ikke øyeskygge. Men jeg syntes sminke er gøy!♥

Hva syntes dere om videoen? Og hva syntes dere om video generelt? Er det noe jeg burde fortsette med, eller skal jeg holde meg til bilder og tekst? Som jeg har nevnt tidligere, så syntes jeg det er gøy å prøve noe nytt og utfordre meg mer når det kommer til den fronten. Jeg har alltid hatt lyst til å dele ting videre, og jeg har jo blogget i to år nå! Jeg blogget jo mye før det også, men denne bloggen her er to år i mars og det er gøy. Si gjerne hva dere syntes eller kom med forslag om andre videoer jeg kan lage!  så blogges vi senere♥

8 kommentarer
    1. Veldig bra video, du sminker deg kjempe pent ! 🙂 Hva heter den fra Chanel som du brukte på leppene, og hvilken farge er det?

    2. Du er såååå nydelig uten sminke snuppa!! Helt ærlig så synes jeg du er mye penere uten sminke enn alle de lagene du påfører ansiktet ditt <3 prøv å gå litt mer eau natural, så skal jeg love deg at komplimentene kommer til å strømme på!!!

    3. 02:23: Alle kvinner ser bedre ut MED sminke, og komplimenter strømmer på allerede pga denne jenta er dyktig og vakker . Sminke er kunst 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg